به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران روز گذشته اعلام کرد باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می توانند از ۳ بازیکن قرضی در این رقابت ها استفاده کنند. در روزی که تاج مصوبه اخیر سازمان لیگ را اعلام کرد، ایمان مبعلی در محل این سازمان حضور یافت تا شایعه حضورش در استقلال برای همراهی آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا قوت بگیرد. مبعلی در خصوص حضورش در استقلال و مسائل دیگر به اظهارنظر پرداخت که در زیر می آید:

روز گذشته برای چه کاری در محل سازمان لیگ حاضر شده بودی؟

من به همراه یکی از مسئولان باشگاه استقلال خوزستان برای انجام کاری در سازمان لیگ حاضر شدیم و اصلاً این حضور برای عقد قرارداد با استقلال نبود، چون هنوز قراردادی بین من و باشگاه استقلال امضاء نشده است.

  بالاخره باشگاه استقلال خوزستان با جدایی تو موافقت کرد؟

سرمربی تیم ما که با رفتنم به استقلال تهران موافقت کرده اما برای فسخ قرارداد و جدایی ام از استقلال خوزستان امروز به باشگاه می روم تا تکلیفم برای جدایی مشخص شود. فکر می کنم امروز یا فردا اینکه در استقلال تهران حضور پیدا می کنم یا نه به صورت قطعی مشخص خواهد شد.

با مصوبه اخیر سازمان لیگ در صورت حضور در استقلال تهران از این به بعد قادر به همراهی استقلال خوزستان در لیگ نخواهی بود؟

شاید در بازی با داماش تیم استقلال خوزستان را همراهی نکنم، چون اگر حضورم در استقلال تهران ظرف یکی، دو روز آینده قطعی شود نیاز است که قرارداد جدیدم طبق مقررات زودتر با تیم استقلال تهران بسته شود تا برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای همراهی استقلال تهران نداشته باشم.

در خصوص بازی با صبا که به تساوی رسیدید چه نظری داری؟

در این دیدار هدف ۲ تیم این بود که بازنده نباشند و قطعاً تساوی خارج از خانه و کسب یک امتیاز هم برای ما قابل قبول محسوب می شد. در بازی با صبای قم با گلی که در دقایق ابتدایی به ثمر رساندیم یک کم عقب کشیدیم اما در مجموع فکر می کنم مساوی نتیجه‎ ای عادلانه برای بازی صبای قم - استقلال خوزستان بود.

اما عبدالله ویسی پنالتی صبا را که منجر به تساوی بازی شده بود را نادرست دانسته است…

فکر می کنم بازیکن صبا با زرنگی از داور پنالتی گرفت در حالی که داور می توانست آن صحنه را پنالتی نگیرد.

  استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند و به دسته پایین تر سقوط نمی کند؟

استقلال خوزستان سقوط نخواهد کرد. شرایط استقلال خوزستان به گونه ای است که قطعاً در لیگ برتر می ماند. بدون شک این تیم در ۵ بازی باقی مانده امتیازات لازم را کسب کرده و در لیگ برتر می ماند.