به گزارش پارس به نقل از تسنیم، میرشاد ماجدی درباره برنامه ۳ هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: به احتمال زیاد در نوشتن این برنامه اشتباه تایپی پیش آمده است! چطور می شود سیزدهم فروردین ۹۳ در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و ۳ روز دیگر در لیگ برتر به میدان برویم؟

وی با بیان اینکه « با این نوع برنامه ریزی در حال خودزنی هستیم» ، افزود: طبق قانون فوتبال ایران هر تیمی باید ۷۲ ساعت پس از انجام هر بازی با رقیبانش دیدار کند اما با برنامه اعلام شده چنین چیزی امکان پذیر نیست. قطعاً به این برنامه اعتراض خواهیم کرد و با مراجعه به سازمان لیگ درصدد اصلاح برنامه دیدارهای لیگ برخواهیم آمد.

سرپرست استقلال با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر این تیم مقابل سایپا خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال روز گذشته سر حال بودند و خودباوری لازم برای پیروزی در این دیدار را داشتند. آنها به خوبی جای بازیکنانی که از استقلال جدا شده اند را پُر کردند. همچنین صحبت های امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده روی بازیکنان تاثیر گذاشت.

ماجدی با اشاره به ۴ دیدار باقی مانده استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: برای رسیدن به قهرمانی باید از ۴ خوان دیگر بگذریم. این ۴ دیدار را باید به مانند جام حذفی بدانیم که هر بازی برای ما حکم فینال را خواهد داشت.

وی در مورد ۱۰۰ گله شدن آرش برهانی با پیراهن استقلال تصریح کرد: برهانی یکی از بازیکنان خوب استقلال است که به لحاظ فنی جزو بهترین بازیکنان استقلال محسوب می شود. پای برهانی در دیدارهای گذشته به گلزنی باز نشده بود اما خوشبختانه در دیدار با سایپا گل زد و قطعاً با این گل روحیه او افزایش می یابد. بدون شک افزایش روحیه برهانی می تواند هم به سود خودش باشد و هم استقلال.

سرپرست استقلال در خصوص درگیری سیاوش اکبرپور در بیمارستان پارسیان و مجروح کردن یک نفر گفت: کسی که نام سیاوش اکبرپور را مطرح کرده باید بداند هر صحبتی عواقب حقوقی دارد. اگر مشکلی پیش آمده بود، اکبرپور ما و مدیرعامل استقلال را در جریان می گذاشت.