به گزارش پارس به نقل از کاپاتفاق رخ داده در حاشیه تمرین پرسپولیس در هفته گذشته،موضوعی بود که امروز توسط یکی از رسانه ها افشا شد.

امروز خبر ورزشی خبر داده بود که یکی از بازیکنان پرسپولیس از تشویق هم تیمی خود توسط لیدرها ناراحت شده بود و به همین دلیل،لیدرهای باشگاه را تهدید کرده بود.

عباس اسماعیل بیگی،رییس کانون هواداران پرسپولیس در گفت و گو با کاپ در این باره اظهار داشت:پرسپولیس در شرایط حساسی قرار دارد و من به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ و میلیونی پرسپولیس وظیفه می دانم که در جهت آرامش بخشی به تیم کمک کنم.

وی ادامه داد:یکی از اهداف ما در فصل جاری این بوده است که محیط خوبی را در درفشی فر به وجود بیاوریم و اجازه هرگونه تشنج و تنش را بگیریم.این را خبرنگارانی که هر روز به تمرین می آیند می توانند شهادت بدهند.به همین دلیل از هر فعالیتی که از سوی هر فردی در هر جایگاهی باشد که باعث ایجاد حاشیه شود جلوگیری می کنیم.

اسماعیل بیگی خاطرنشان کرد:بازیکنان پرسپولیس هم باید بدانند چه پیراهنی را برتن کرده اند.بازیکن باید بداند که تمرین محل مقدسی است و جایی برای قشون کشی نیست.من نیازی نمی بینم توضیح اضافه تری درباره این موضوع بدهم و امیدوارم پرسپولیس در هفته های آتی بتواند نتایجی بگیرد که دل همه هواداران را شاد کند.