به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی جمعه گذشته محسن بنگر مدافع باتجربه و مصدوم پرسپولیس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: «همه در تعطیلات هستند، ما هم در تعطیلات هستیم. ان‌شاءا... زودتر اوکی شم که دیگه خسته شدم. این هم سوغاتی آخر فصل!»
بر همین اساس با تلفن همراه بنگر تماس گرفتیم.
پست جالبي در اينستاگرام گذاشته بودي. ماجرا چيست؟
باور كنيد كلافه شدم. مچ پايم از سه جا در رفته و اين بار جا انداختم و آتل بستم. به همين خاطر مجبورم هميشه در منزل باشم و به همين خاطر حوصله‌ام سر رفته است.

حوصله‌ خانواده و فرزندانت سر نرفته؟
چرا ولي به هر حال فوتبال حرفه‌اي همين مسائل را هم دارد. طفلكي‌ها به اين وضعيت عادت كردند!


معمولاً خيلي كم مصدوم مي‌شدي ولي اين مرتبه...
اولين باري است كه اين طوري مصدوم مي‌شوم. فكرش را نمي‌كردم اين قدر طولاني شود. با اين حال چند روز ديگر همه چيز مرتب مي‌شود و مي‌توانم راحت تمرين كنم.

مي‌دانيم يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد داري. چقدر از مطالبات تو باقي مانده است؟
(با بي‌ميلي) مهم نيست!

چرا مهم نيست؟ نكند وضع مالي ات خيلي خوب است كه اين قدر بي‌تفاوت درباره مطالبات خود حرف مي‌زني؟
نه داداش! از اين خبرها نيست ولي قرارداد من محسن بنگر و باشگاه يك چيزي بين خودمان است. دليلي ندارد مردم و طرفداران پرسپوليس را درگير طلب‌هاي خود كنم.

ولي اين شكل صحبت كردن كمتر بين فوتباليست‌هاي ما مرسوم است؟
اشتباه است. قرار نيست بروم در روزنامه‌ها جار بزنم كه از پرسپوليس طلبكارم. باورتان نمي‌شود من 7 سال در سپاهان با هادي عقيلي هم‌اتاق بودم. (دوباره تأكيد مي‌كند) 7 سال خيلي مي‌شودها! اما يك بار هم از هادي عقيلي نپرسيدم مبلغ قراردادت چقدر است. او هم هرگز چنين سؤالي از من نكرد. قرارداد هر بازيكني يك موضوع محرمانه است. از آن گذشته ناليدن در رسانه‌ها كار درستي نيست. به خصوص الان كه باشگاه پرسپوليس بلاتكليف است و با هزار مشكل دست و پنجه نرم مي‌كند.

راستي با اميد عاليشاه بعد از مصاحبه با خبرورزشي صحبت كردي؟
(مي‌خندد) اتفاقاً ديروز با ماشين آمد دم منزل ما!

جداً؟!
بله، يك بازي دوستانه اينجا توي شمال داشتند و اميد آمد مرا سوار كرد و با خود سر زمين برد و بعد هم برگرداند.

بابت آن مصاحبه گلايه نكرد؟
چرا، به شوخي به او گفتم اين قدر از تو تعريف كردم، نديدي؟ (مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) البته اميد عاليشاه انصافاً فوتباليست خوب و بچه‌ باصفايي است. خيلي هم دوستش دارم.

بگذريم، شنيده مي‌شود مايكل اومانا هم تهديد به رفتن كرده است. نظرت درباره او چيست؟
فعلاً كه سيدجلال دارد مي‌آيد!

مطمئني؟!
خيلي دوست دارم اين اتفاق بيفتد.

ولي خيلي‌ها با ترديد به اين مسئله نگاه مي‌كنند. سيدجلال حسيني ابتداي فصل گذشته هم قرار بود به پرسپوليس بيايد ولي ناگهان راهي قطر شد.
سيدجلال يك بازيكن حرفه‌اي است. باشگاه بايد شرايط او را قبول كند. پرسپوليس به چنين مدافعي نياز دارد و ان‌شاءا... با بازگشت سيدجلال حسيني و با وجود رضا نورمحمدي مشكلي در اين منطقه نخواهيم داشت.

درباره گمانه‌زني‌هايي كه پيرامون مديريت باشگاه مي‌شود نظري نداري؟
فعلاً كه آقاي نژادفلاح دارد زحمتش را مي‌كشد اما اميدوارم هر اتفاقي بيفتد به نفع پرسپوليس باشد. اگر ما فصل نقل و انتقالات را از دست بدهيم، وضع از سال قبل هم بدتر مي‌شود./خبرآنلاین