به گزارش پارس به نقل از فارسمحمد ارشدی ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار را خدمت تمامی اهالی رسانه، خبرنگاران عزیز، شجاع، و غیرتمند تبریک می‌گویم. امیدوارم خبرنگاران همیشه با اخبار خوبی که ارائه می‌دهند نویدبخش امید و شادی در سطح جامعه باشند و فضای فرهنگی و عاری از حاشیه را به وجود بیاورند. جامعه فرهنگی باعث رشد اقتصادی کشور می‌شود و خبرنگاران در به وجود آوردن فضا فرهگی نقش عمده‌ای دارند.

وی در مورد پیروزی استقلال اهواز مقابل سیاه‌جامگان، خاطرنشان کرد: این پیروزی را به همه خوزستانی‌ها و هواداران خوب استقلال اهواز تبریک می‌گویم. وظیفه ما بود که تیم را در فرصت باقی‌مانده به شرایط خوبی برسانیم. برای این پیروزی مدیران، کادرفنی و بازیکنان تیم تلاش زیادی کردند و در سایه حمایت هواداران به این مهم رسیدیم. می‌خواستیم بعد از 6 سال اولین بازی خانگی را ببریم تا هواداران بار دیگر تیمشان را با برد در لیگ ببینند.

مدیرعامل استقلال اهواز، افزود: در بازی دیروز از لحاظ عملکرد فنی نمایش خوبی داشتیم. با هدف‌گذاری که کردیم بستر کاملا برای موفقیت استقلال اهواز آماده است. ان‌شاالله روز به روز شاهد پیشرفت تیم باشیم تا هواداران پر شمار استقلال اهواز را شاد کنیم.

ارشدی، در مورد انتقادات مربیان سیاه‌جامگان به داوری تصریح کرد: بنده کارشناس داوری نیستم و در این موارد اظهار نظر نمی‌کنم اما ادبیاتی که در مورد داوری استفاده شده را خوب ندیدم.اینکه افراد فوتبالی و کسانی که در بطن ورزش هستند از این ادبیات استفاده کنند درست نیست. ما در باشگاه استقلال اهواز باحضور مدیران فرهنگی و ورزشی سعی کردیم از این ادبیات دوری کنیم. بنده با وجود اینکه از دوستان کارشناس شنیدم تصمیم داور درسته بوده اظهار نظری در مورد درستی و غلطی تصمیم داور نمی‌کنم.

وی افزود: کادرفنی سیاه‌جامگان نباید با چنین حرف‌هایی بار فنی بازی را از بین ببرند. رسول خطیبی می‌تواند در فوتبال ایران پیشرفت کند اما با این حرف‌ها جلوی پیشرفتش را می‌گیرد. داوران قشر زحمت‌کش و خوبی هستند و نباید اجازه بدهیم که خدشه‌ای به صداقت و تلاش‌ آنها وارد شود. جا دارد از کمیته داوران و داوران محترم که تلاش زیادی برای به وجود آوردن عدالت می‌کنند تشکر کنیم.

مدیرعامل استقلال اهواز در مورد استقبال کم هواداران از بازی این تیم تصریح کرد: همانطور که در جریان هستید هوای اهواز بسیار گرم است و متاسفانه ریزگردها هم به این شهر آمدند. شما می‌دانید که تخم مرغ در این هوا آب پز می‌شود. جا دارد دست هواداران با تعصب این تیم که دیروز خودشان را به ورزشگاه رساندند و بسیار پر شور تیم خود را تشویق و حمایت کردند بفشاریم. مطمئن باشید هواداران به زودی حضور پر شوری در ورزشگاه خواهند داشت و بار دیگر  استقلال اهواز را با همان کیفیت سابق می‌بینید.

وی در مورد دیدار مقابل ملوان در هفته سوم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: تفکر و هدف تیم ما کسب پیروزی در تمام مسابقات است. بدون شک ملوان تیم خوب و سر سختی است. ما در این بازی با هدف برد به میدان می‌رویم و امیدواریم روز به روز شرایطمان بهتر شود.