به گزارش پارس به نقل از ايسنا کمیته انضباطی پس از بررسی تخلفات برخی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر، رای تیم ها را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ دیدار دو تیم سایپا البرز و پرسپولیس تهران ششم اردیبهشت ماه برگزار شد و از سوی محسن خبیری، مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران تیم پرسپولیس، این باشگاه باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کمیته انضباطی به میلاد میداودی، بازیکن تیم سایپا نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی که موجب تحریک تماشاگران تیم مقابل شد نیز تذکر کتبی داد.

مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران ششم اردیبهشت ماه انجام شد که تراکتورسازی تبریز به دلیل اهانت تماشاگرانش به داور بازی به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم پیکان تهران نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین بازی دو تیم استقلال تهران و پدیده مشهد چهارم اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی به بازیکن تیم مقابل صورت گرفت که باشگاه استقلال به خاطر تخلف تماشاگرانش باید 50 میلیون جریمه نقدی پرداخت کند.