به گزارش پارس ، به نقل از رجانیوز: مرد خبرساز استقلال مثل همه سالیان اخیر همچنان امیر قلعه نویی است و چهره حق به جانب نیز مثل همیشه علی فتح ا… زاده است. خبر اختلافات و سوءتفاهم ها در استقلال تازه نیست، سوءتفاهم ها بین علی فتح ا… زاده و امیر قلعه نویی.

رسانه ها اما در گزارش کردن این اختلافات مدتی است دچار خودسانسوری شده اند. خودسانسوری رسانه ها را اما این بار امیر قلعه نویی به پایان می رساند، وقتی دیگر حوصله اش از جوسازی ها سر می رود و علیه دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای موضع می گیرد.

او که در هفته گذشته در چند مصاحبه کنایه هایی به علیپور زده بود و البته نیش و کنایه های بسیاری هم شنیده بود، پس از بازی داماش – استقلال نه تنها پاسخ هایش به علیپور را کامل می کند بلکه کنایه زدن به علی فتح ا… زاده را نیز از یاد نمی برد.

مقداد نجف نژاد، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تنها کسی بود که از مجموعه مدیریت استقلال در دفاع از قلعه نویی مقابل علیپور موضع گرفت، موضعی سرسختانه و قاطعانه. نجف نژاد بی پرده گفت که به هیچ کس ارتباط ندارد که درباره سرمربی استقلال اظهارنظر کند و مسائل تیم استقلال را خودشان در هیات مدیره باشگاه حل می کنند…

امیر قلعه نویی هم در کنفرانس پس از بازی داماش – استقلال هم از نجف نژاد تشکر کرد و هم به فتح ا… زاده یادآوری کرد که حواسش به سکوت هدفمند جناب مدیرعامل هست: « از آقای نجف نژاد تشکر می کنم که در اوج کارهای شان در مجلس حواسشان به مسائل استقلال بوده و موضعگیری کرده اند، برعکس خیلی ها که سکوت می کنند… »

این خیلی ها در جمله قلعه نویی، خیلی ها نیستند، بلکه تنها یک نفر است: علی فتح ا… زاده خویی. اختلافات قلعه نویی و فتح ا… زاده را در همین یک جمله جست وجو نکنید. آنها مدت هاست دچار اختلاف و سوءتفاهم هستند. از روز اول که علیپور در چند مصاحبه واضح و گاهی در لفافه علیه قلعه نویی حرف زد، قلعه نویی توقع داشت که مدیرعامل باشگاه به علیپور پاسخ بدهد. فتح ا… زاده اما نه تنها پاسخی به علیپور نداد بلکه به عقیده قلعه نویی با علیپور همراه شد.

همین ها کافی بود که اختلافات قلعه نویی و فتح ا… زاده علنی شود، مثل حالا که دیگر تکذیبش فایده ای ندارد و دیگر هرگاه « خیلی ها» را از زبان قلعه نویی شنیدید، یاد فتح ا… زاده می افتید.

همه این اتفاقات در آستانه بازی های حساس استقلال مقابل بوریرام تایلند رخ می دهد و عجیب اینکه دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای روز چهارشنبه گذشته گفته بود که یک هفته به استقلال فرصت داده و نمی خواهد در روزهای حساس استقلال حاشیه ای ساخته شود. اما به قول قلعه نویی دیگر همه حاشیه ها ساخته شد و همه حرف ها زده شد، البته به غیر از آن حرف هایی که علیپور وعده اش را می دهد و قلعه نویی منتظر شنیدنش است. می پرسید کدام حرف ها؟ همان حرف هایی که علیپور معتقد است اگر بگوید سیل آقایان را می برد. (آقایان یعنی امیر قلعه نویی)

قلعه نویی در کنفرانس پس از بازی داماش – استقلال گفت: « دیگر حرفی باقی نمانده که نگفته باشید. هر چه هست بگویید. شما نمی فهمید منافع ملی چیست. برای شما موفقیت استقلال در آسیا اهمیتی ندارد. حاشیه که ساختید، بقیه اش را نیز بگویید و بسازید… »

چه همین امروز و چه پس از بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، علیپور باید همان حرف هایی را به زبان می آورد که مانند سیل است و آقایان را می برد. به شدت منتظر آن حرف ها هستیم، حرف هایی که علیپور نباید نزد خود نگه دارد، چون مسوولیت حرفه ای اش مجوز این خویشتن داری را برایش صادر نمی کند.

علیپور اگر نمی خواست بگوید، نباید از سیل و آقایان حرف می زد و حالا که گفته به یک تهدید شباهت یافته، تهدید برای اینکه طرف مقابل هم کمتر درباره عسل و کت و شلوار حرف بزند!

حالا استقلال مانده و یک بازی حساس در لیگ قهرمانان، حالا استقلال مانده و یک فصل سخت در لیگ برتر، حالا استقلال ماند و این حاشیه های خانمانسوز، حالا استقلال ماند و اختلافات مدیرعامل و سرمربی. چه خواهد شد؟ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟ استقلال آبستن حوادث است.