به گزارش پارس به نقل از خبرآنلایننقش لیونل مسی در بارسلونا تفاوت چندانی با نقش او در تیم ملی کشورش ندارد. چرا که او مسی است و همه جا توقع از او بالاست.

در ضمن این اعجوبه وظیفه کاپیتانی تیم کشورش را نیز بر عهده دارد. اما موفق نبودن مسی با آرژانتین در تورنمنت های مختلف عملکرد او را زیر سوال برده است.

البته وقتی امثال پالاسیو در فینال جام جهانی و هیگواین در فینال کوپا آمریکا شانس قهرمانی را از آرژانتین میگرند ، دیگر چه کاری از دست مسی بر می آید؟

اگر کمی شانس با او یار بود ، در فاصله چند ماه دست او از رسیدن به دو جام معتبر کوتاه نمی ماند. قهرمانی آرژانتین در جام جهانی و کوپا آمریکا که خیلی هم نزدیک بود ، می توانست مسی را از زیر تیغ انتقادات بیرون بیاورد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین ، جراردو مارتینو درباره این عدم موفقیت مسی در تیم ملی اظهار نظر جالبی داشته است. او نه تنها مسی را مقصر نمی داند بلکه اعتقاد دارد " اگر جای او بود به دلیل این انتقادات غیر منصفانه دیگر برای آرژانتین بازی نمیک رد.! "

مسی ٢٨ ساله ، ١٠٣ بار برای آرژانتین به میدان رفته است و ٤٦ گل ملی نیز در کارنامه خود دارد.باید ببینیم او تا چه زمانی این انتقادات را تحمل میکند. آیا او بی نظیر بودن خود در بارسا را فدای عدم موفقیت در تیم ملی کشورش می کند؟