به گزارش پارس به نقل از تسنیم در آستانه آغاز مأموریت تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، کارلوس توس مهاجم آلبی‌سلسته به شایعاتی که درباره وجود اختلاف میان و لیونل مسی وجود دارد پایان داد و گفت هر کسی که لیونل مسی و توانایی‌های او را تحسین نکند چیزی از فوتبال نمی‌داند.

مسی با وجود کسب چهار توپ طلا و رساندن آرژانتین به فینال جام جهانی 2014 درتورنمنتی که کارلوس توس در آن حضور نداشت، در میان هموطنانش نسبت به مهاجم یوونتوس محبوبیت کمتری دارد و برای بسیاری از آرژانتینی‌ها توس و ابراز علاقه وی به رگ و ریشه‌اش خوشایندتر است و از او به عنوان بازیکنی مردمی یاد می‌شود.

توس 31 ساله اما می‌گوید که مسی از سوی هموطنانش بیشتر از اینها شایسته احترام و تحسین است. او در گفت‌و‌گو با سایت رسمی بازی‌های کوپا آمه‌ریکا گفت: من باور دارم که مردم ما مسی را دوست دارند، چون او آرژانتینی است و بهترین بازیکن دنیا. هر کسی که مسی را دوست نداشته باشد چیزی از فوتبال نمی‌داند. من نمی‌دانم که در ذهن چنین افرادی چه می‌گذرد.

توس که معتقد است نسبت به سال‌های اخیر بازیکن بهتر و کامل‌تری شده است، درباره دلیل موفقیت مسی در سال 2015 که به همراه بارسلونا سه گانه قهرمانی کسب کرد، اظهار داشت: من الان هشت کیلو سبک‌تر هستم. فکر می‌کنم که هم از نظر فیزیکی، هم از نظر روانی و همچنین از نظر فنی در وضعیت بهتری قرار دارم. در کل می‌توانم بگویم که نسبت به گذشته بازیکن بهتری هستم. به نظر من مسی همان بازیکن قدیم است اما چیزی که درباره او تغییر کرده این است که نسبت به گذشته سه چهار کیلو سبک‌تر شده است. این بدان معناست که او انگیزه بیشتری دارد. انگیزه، رویکرد و همه چیز را درباره یک بازیکن تغییر می‌دهد. به عقیده من مسی در بهترین دوران بازیگری‌اش قرار دارد.