به گزارش پارس به نقل از مهر تاتا مارتینو سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین اسامی ۲۳ بازیکن نهایی خود را برای حضور در رقابتهای کوپا آمریکا اعلام کرد که در بین آنها نام همه ستاره‌های این تیم از جمله لیونل مسی و سرخیو آگوئرو نیز به چشم می‌آید.

بر اساس گزارش یورو نیوز، اور بانگا که فینال جام جهانی ۲۰۱۴ را از دست داد و سویا را در قهرمانی لیگ اروپا یاری کرد این بار در لیست نهایی آلبی سلسته حضور دارد. کارلوس توس هم که سال گذشته بعد از دوری چند ساله به تیم ملی بازگشته بود هم در فهرست ۲۳ نفره مارتینو جای گرفته است.

آرژانتین که رقابتهای خود را در گروه B جام کوپا آمریکا در شیلی برگزار می‌کند در نخستین بازی برابر پاراگوئه به میدان خواهد رفت. فهرست بازیکنان این تیم به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: سرخیو رومرو (سامپدوریا)، نالوئل گوژمان ( تایگرز)، ماریانو آندوخار ( ناپولی)
مدافعان: مارتین دمیکلیس ( منچسترسیتی)، پابلو زابالتا ( منچسترسیتی)، فاکوندو رانوکالیا (جنوا)، ازکوئیل گارای (زنیت سن پترزبورگ)، نیکولاس اوتامندی ( والنسیا) و مارکوس روخو (منچستریونایتد)، میلتون ساسکو ( نیولدز اولدبویز)

 هافبک‌ها: خاویر ماسکرانو (بارسلونا)، لوکاس بیلیا ( لاتزیو)، روبرتو پریرا (یوونتوس)، فرناندو گاگو (بوکا جونیورز)، اور بانگا (سویا)، خاویر پاستوره (پاری‌سن ژرمن)، اریک لاملا ( تاتنهام) و آنخل دی ماریا (منچستریونایتد)
مهاجمان: لیونل مسی (بارسلونا)، سرخیو آگوئرو ( منچسترسیتی)، کارلوس توز (یوونتوس)، گونزالو ایگواین (ناپولی) ، ازکوئیل لاوتزی ( پاریسن ژرمن)