به گزارش پارسسیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با کاپ،درباره دیدار مقابل سیاه جامگان، اظهار داشت: تساوی با صبای قم با شرایطی که ما داشتیم سعادتی بود که حضرت معصومه (س) به ما ارزانی داشت.من شخصا  رسول خطیبی را دوست دارم.او از دوستان قدیمی و بازیکنان بسیار خوب بوده اما به خاطر تیم و هواداران باید سیاه جامگان را شکست دهیم.

وی ادامه داد:ما به دنبال گرفتن تیم هایی مثل نفت، پرسپولیس ، استقلال و سپاهان نیستیم. بلکه تیم هایی مثل سیاه جامگان، ملوان، پدیده، صبا، راه آهن، استقلال خوزستان  و گسترش فولاد را هدف قرار داده ایم که امتیازات لازم را از آنها گرفته و بالاتر از اینها در جدول قرار گیریم. بنابراین در برابر سیاه جامگان حتما به فکر سه امتیاز بازی هستیم.

بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که آیا هواداران استقلال اهواز نسبت به مقطع قبلی حضور این تیم در لیگ برتر کم نشده اند، خاطرنشان کرد:به نظر من نه تنها  هواداران ما کم نشده اند بلکه وحشتناک بیشتر هم شده اند. پس از 6، 7 سال غیبت در لیگ برتر آنها، با عشق و علاقه در انتظار پیروزی های تیم هستند و دوست دارند استقلال اهواز در لیگ نتیجه بگیرد. همین مسئولیت ما را سنگین تر می کند. به عنوان نمونه در بازگشت از مشهد این هواداران با بوق و شیپور به فرودگاه آمدند و باعث دلگرمی بیشتر ما شدند. 

وی در رابطه با اینکه استقلال اهواز هر هفته با تیمی بازی خواهد داشت که پیش از این با استقلال تهران بازی کرده است گفت: تیم هایی با ما روبه رو می شوند که هفته قبل از آن استقلال رمق آنها را گرفته است و تحویل ما می دهند.به قول فوتبالی ها استقلال تهران،حریفان ما را آش و لاش می کند. از لطف برادر بزرگترمان نهایت تشکر را داشته و از این فرصت استفاده لازم را می کنیم.

بختیاری زاده در پایان در مورد عدم حضور سهراب بختیاری زاده در کادر فنی تیم خود اظهار داشت: خیلی دوست داشتم سهراب هم مثل ابراهیم تهامی کنار ما باشد که به خاطر مشغله های کاری فراوان نتوانست در خدمت استقلال و مردم خوب اهواز باشد، ضمن اینکه یکی دیگر از عواملی که سهراب کنار ما نیست عدم پرداخت مطالبات وی از سوی استقلال اهواز است. این مسایل باعث شده بود سهراب مطالبی را بر زبان بیاورد که باعث دلگیری طرفداران استقلال اهواز شد.