به گزارش پارس به نقل از کاپ هافبک فصل گذشته پدیده مشهد گفت:سعی می کنم تا پایان همین هفته تصمیم نهایی ام را برای حضور در استقلال یا ذوب آهن بگیرم.

اکبر صادقی در خصوص پیشنهاداتش از تیم های لیگ برتری اظهار داشت: پیشنهادات زیادی بعد از پایان فصل گذشته به من رسید که در این میان ماجرای مذاکره من با باشگاه استقلال و ذوب آهن خیلی جدی تر پیش رفت. یکسری گزینه های دیگر هم بودند که به دلیل جدی نبودن پیشنهادشان خیلی به آنها فکر نکردم. واقعا شرایط ذوب آهن به دلیل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا و حضور فردی به نام یحیی گل محمدی خیلی خوب است. از طرفی استقلال هم تیم بزرگی است بنابراین سعی می کنم در یکی، دو روز آینده با سبک و سنگین کردن این دو پیشنهاد تصمیم خودم را بگیرم. 
وی در خصوص اینکه استقلالی است یا پرسپولیسی افزود: من از آن دسته بازیکنانی نیستم که بگویم از بچگی استقلالی بودم یا پرسپولیس را دوست داشتم. همانطور که در نیم فصل لیگ چهاردهم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و به آن فکر کردم الان هم به پیشنهاد استقلال فکر می کنم. تمام تیم های ایران را دوست دارم و سعی می کنم هر جا شرایط مناسب تر باشد به آنجا بروم. 
هافبک فصل گذشته پدیده در خصوص اینکه دیگر امکان بازگشتش به این تیم هست یا خیر تصریح کرد: من با هر تیمی هم که مذاکره کردم گفته ام ابتدا باید به خاطر دینی که پدیده ای ها به گردنم دارند صحبت هایم را با مسئولان این باشگاه انجام بدهم. چند روز قبل این کار را انجام دادم اما متاسفانه به توافقی با مسئولان این تیم نرسیدیم. من این تیم و مردم مشهد را خیلی دوست دارم اما به خاطر پیشرفتم مجبورم به تیم های دیگر بروم. پدیده با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که امیدوارم باعث سقوط کردن این تیم در لیگ آینده نشود. 
وی در رابطه به اینکه برخی از رسانه ها از پیشنهاد مالی بالای او به ذوب آهن و استقلال خبر دادند، بیان داشت: من اختلاف مالی با مسئولان این دو باشگاه نداشتم. در ضمن پیشنهاد اصلا بالایی هم ارائه ندادم که رسانه ها اینطور نوشتند. از شنیدن این خبر واقعا تعجب کردم اما باید بگویم من بازیکن میلیاردی نیستم. اتفاقا پیشنهادم خیلی پایین تر از یک میلیارد است. 
صادقی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون خودم در تهران و مدیربرنامه هایم در اصفهان است. سعی می کنم تا پایان همین هفته تصمیم نهایی ام را برای حضور در استقلال یا ذوب آهن بگیرم.