به گزارش پارس به نقل از ایسنا رضا عنایتی درباره دیدار تیمش با استقلال در هفته‌ نخست لیگ برتر اظها‌ر کرد: در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نتیجه‌ بازی برای ما راضی‌کننده نبود. در این بازی بیشتر تحت تاثیر نام استقلال بودیم و یک نیمه را به همین دلیل از دست دادیم. در نیمه دوم به مراتب عملکرد بهتری داشتیم، همان طور که توانستیم گل تساوی را هم به ثمر برسانیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: باز هم روی ضعف‌مان گل دوم را خوردیم. همان طور که دیدید استقلالی‌ها ضدحمله سریعی را انجام دادند که دفاع ما نتوانست آن را پاسخ دهد. این بازی تمام شده و به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم. باید در بازی‌های بعد به دنبال جبران نتیجه‌ این بازی باشیم.

کاپیتان سیاه‌جامگان درباره صحنه گل نخستی که تیمش در شرایطی که او و علیرضا نقی‌زاده به سمت توپ خیز برداشتند، گفت: واقعا خودمان هم نمی‌دانیم چه کسی این توپ را به گل تبدیل کرد. هر دو برای تبدیل کردن توپ به گل پایمان را دراز کردیم اما یکی از ما به توپ و دیگری به پای نفر کناری‌اش ضربه‌ زده است. احساس می‌کنم با توجه به این که زودتر از نقی‌زاده روی توپ تکل زدم، توپ را وارد دروازه کردم ولی این فقط احساس من است. باید در تصاویر تلویزیونی ببینیم که چه کسی گل را به ثمر رسانده است؛ هر چند که مهم نیست چه کسی این گل را به ثمر رسانده است.

وی با بیان این که اگر دفاع تیم ضعیف باشد سایر نقاط تیم تحت تاثیر قرار می‌گیرند، افزود: در اولین بازی لیگ به نظر می‌رسید که بازیکنان تحت تاثیر نام استقلال بودند. تیم ما در بازی مقابل استقلال از لحاظ دفاعی ضربه خورد اما بحث ما فقط دفاع تیم نیست؛ چرا که وقتی آنها مشکل داشته باشند در خط هافبک و حمله هم به مشکل می‌خورند. باید مشکلات را شناسایی کنیم و در پی حل آنها باشیم.

عنایتی با اشاره به حضور هو‌اد‌ا‌ران سیاه‌جامگان در ورزشگاه گفت: در واقع سیاه‌جامگان همان ابومسلم است و همین عاملی شده بود برای این که تماشاگران ورزشگاه را پر کنند. چمن ورزشگاه هم در حال‌ حاضر شرایط خوبی دارد و امیدوارم در ادامه لیگ هم این وضعیت پایدار بماند.

این مهاجم کهنه‌کار مشهدی با بیان این که هیچ موقع از فو‌تبا‌ل خسته نمی‌شود، ا‌دا‌مه‌ داد: در بازی مقابل استقلال هم تعویض من دلیل فنی داشت و به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. او مسئول فنی تیم است و باید پاسخگو باشد. تمام بازیکنان باید از تصمیمات سرمربیان خود اطاعت کنند؛ چرا که تعویض شدن آنها دلیل بر بد بازی کردن نیست. شاید سرمربی می‌خواهد تاکتیک بازی را عوض کند.

وی درباره انتشار تصویر و متنی در صفحه اینستاگرامش توضیح داد: متاسفانه چند روزی است که بعضی افراد شرایطی را به وجود می آورند که می‌خواهند رابطه من و دوست صمیمی‌ام را خدشه دار کنند. با گذاشتن آن پست خواستم بگویم با مهدی رحمتی مشکلی ندارم و صحبت‌های مطرح شده میان من و او صحت ندارد. فو‌تبا‌ل گذراست و 10 سال بعد هیچ کدام‌مان فو‌تبا‌ل بازی نمی‌کنیم و فقط خاطرات خوب، رفاقت و دوستی‌ها باقی می‌ماند. همین جا می‌گویم که با هیچ احدالناسی مشکلی ندارم و دوستان حاشیه‌سازی نکنند.

عنایتی درباره امتناع محسن فروزان از خوش و بش با مهدی رحمتی و نیمکت استقلال گفت: درباره صحنه برخورد رحمتی و فروزان نمی‌توانم اظهارنظری بکنم؛ چرا که در آن لحظه در حال دست دادن با داوران بودم و متوجه نشدم. در هر حال اگر این اتفاق رخ داده باشد صحنه جالبی نیست و باید بیشتر به دنبال زیبایی‌های فو‌تبا‌ل باشیم.

وی در پایان درباره دیدار با استقلال اهواز و گرمای خوزستان، خاطر‌نشان کرد: قطعا این بازی برای ما سخت خواهد بود؛ چرا که گرمای اهواز کار ما را سخت می‌کند. استقلال هم به مانند سیاه‌جامگان به تازگی لیگ برتری شده است و شرایط برای هر دو تیم خاص است. هر تیمی که با هوش باشد و بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند، قطعا شانس زیادی برای پیروزی دارد.