به گزارش پارس به نقل از فارس محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص بحث تغییرات در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس و رفتن درخشان و آمدن برانکو به این تیم گفت: زمانی که من به پرسپولیس آمدم استارت این مسئله خورده بود و به نوعی قبل از حضور من در این باشگاه صحبت از تغییرات در کادر فنی شده بود اما باید از حمید درخشان تشکر کنم که برای تیم زحمت کشید اما همه دیدند که سکوهای ورزشگاه خالی شده بود و همان عده‌ای هم که به استادیوم می‌آمدند خواهان تغییرات در کادر فنی بودند و من هم بارها به استادیوم رفتم و به هواداران گفتم که صدای اعتراض شما را شنیدم.

وی ادامه داد: با این همه چند هفته به کادر فنی حمید درخشان فرصت دادم اما خودتان می‌دانید که خیال همه راحت نبود که پرسپولیس در اواسط جدول باقی می‌ماند و بسیاری صحبت از سقوط این تیم به لیگ دسته اول می‌کردند و این نگرانی برای همه ما وجود داشت که این اتفاق بیفتد و ما به این نتیجه رسیدیم که تیم نیاز به شوک مثبت دارد و اعتقاد داریم آمدن برانکو ایوانکوویچ همان شوک مثبتی بود که باید انجام می‌شد و دیدید که سکوهای ورزشگاه با آمدن او چقدر پر شد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: هر سه بازی آخر ماه در استادیوم بیش از 100هزار نفر آمدند و ده‌ها هزار نفر هم به دلیل نداشتن جا از استادیوم برگشتند حتی در بازی با النصر عربستان که قرار نبود که برانکو روی نیمکت بنشیند از او خواستم به عنوان میهمان ویژه به ورزشگاه آزادی بیاید و برای اولین بار هم این اتفاق افتاد و این همان شوک مثبت بود که به هوادار، بازیکن و همه عوامل باشگاه وارد شد. باید بگویم ضمن احترام به حمید درخشان اگر به گذشته برگردم باز هم برانکو را می‌آورم.

نژادفلاح درباره اینکه آیا برانکو گزینه ایده‌آلی برای هدایت پرسپولیس بود یا نه و اینکه پرسپولیس با برانکو چندین بار شکست خورده بود، تصریح کرد: اگر بخواهید باخت‌ها را بشمارید باید باخت‌های تیم در زمان علی دایی و حمید درخشان را هم بشمارید. با احترامی که برای درخشان قائل هستم اما در زمان او باخت‌ها استمرار داشت و پیامک‌هایی به سایت باشگاه می‌آمد که خواستار جابه‌جایی در کادر فنی بودند و دیدید که هواداران با آمدن برانکو چقدر خوشحال شدند و در بازی با النصر 100هزار نفر به استادیوم آمدند که رکورد زدیم و این نشان داد که انتخاب ما درست بود.

وی ادامه داد:‌ چه انتظاری می‌شد در این شرایط از برانکو داشت چرا که تیم را بسته بود و حمید درخشان هم در این تیم کار کرد اما مهمتر از همه اینها برای ما وارد شدن به لیگ پانزدهم بود و ما برانکو را آوردیم تا مثل استقلالی‌ها الآن به چه کنم چه کنم نیفتیم. چرا که ما معتقد بودیم لیگ برتر چهاردهم برای ما از دست رفته و به هیچ عنوان نمی‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم اما فراموش نکنید که همین رسانه‌ها می‌گفتند پرسپولیس در آسیا زنگ تفریح خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد و ما توانستیم از گروهمان صعود کنیم و اگر بد اخلاقی سعودی‌ها در فرودگاه نبود می‌توانستیم باز هم به صعودمان ادامه دهیم.

نژادفلاح درباره اینکه پرسپولیس در زمان کادر فنی قبلی هم امتیازات خوبی در آسیا گرفته بود اظهار داشت: در زمان کادر فنی قبلی ما با فشار هواداران تیم‌ها را می‌بردیم و شوک مثبت ما باعث شد تا هوادار به استادیوم بیاید. به هر حال همه تغییرات ما برای لیگ پانزدهم بود و خواستیم زودتر برانکو بیاید تا هم تیم را بشناسد و هم بازیکنانی که لازم دارد را. تا با دست پر وارد لیگ پانزدهم شویم و برعکس بسیاری از تیم‌ها که الآن به دنبال انتخاب سرمربی هستند اگر ما در فصل نقل و انتقالات بتوانیم مشکلات مالیمان را حل کنیم از بقیه تیم‌ها حتی استقلال موفق‌تر خواهیم بود چون برای ما ثبات وجود دارد.

وی در خصوص نگرانی هواداران در فصل نقل و انتقالات نسبت به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من هم نگران فصل نقل و انتقالات هستم اما باید بگویم که بدون رسانه‌ای شدن مشغول صحبت با بازیکنان مورد نیازمان هستیم اما در حال حاضر مشکل اصلی ما مشکل مالی است که اگر حل نشود یک سال دیگر باید کاسه چه کنم چه کنم دستمان بگیریم و از نصرالله سجادی که به ما قول داده مشکلات مالی‌مان را حل کند درخواست دارم زودتر به این مسئله تسریع ببخشد تا بتوانیم در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کنیم و اگر لازم هست خودمان اسپانسر بگیریم تا بتوانیم کارها را انجام دهیم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: اختیارات در خصوص باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال در اختیار امیررضا خادم بود چون این دو باشگاه در آستانه واگذاری بودند اما الآن نصرالله سجادی تصمیم‌گیرنده است و اگر قرار است وزارت ورزش اسپانسر بگیرد این اتفاق امیدوارم زودتر رخ دهد و اگر هم قرار است خودمان اسپانسر بگیریم بگویند تا این کار را انجام دهیم هرچند که اصراری به این موضوع نداریم اما اگر ما بخواهیم خودمان اسپانسر بگیریم زمان از دست می‌رود و فکر می‌کنم بهتر است وزارت ورزش مثل دادن مُسکن به استقلال و حتی پرسپولیس وام یا قرض بدهد تا این دو باشگاه در فصل و انتقالات موفق عمل کنند و بعد با جذب منابع مالی این قرض پس داده شود.