به گزارش پارس به نقل از کاپ قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:کانال اختصاصی من با برانکو، کریم باقری و چلنگر نبوده اند. 
محمدحسین نژادفلاح امروز درباره اینکه گفته می شود او در حال بستن قرارداد برای مربی دیگری جز برانکو است اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات همه نیروی مان را برای جذب بازیکن گذاشتیم.تلاش می کنیم و جلساتی را هم برگزار کرده ایم.از نظر من هیچ بازیکنی در پرسپولیس مشکل تمدید قرار داد ندارد.مخصوصا رضا نورمحمدی که امروز به باشگاه آمد و ما دوست داریم با همه بازیکنانی که برای تیم موثرند و برانکو روی آنها نظر مثبتی دارد تمدید قرار داد کنیم و هر بازیکنی که برانکو نسبت به جذب او دارد با وی وارد مذاکره شویم.
وی درباره اینکه کریم باقری و چلنگر گفته‌اند برانکو لیستی نداده پس بازیکنان جدید با چه تفکری جذب این تیم می‌شوند ادامه داد:‌ چلنگر چنین حرفی نزده و باید بگویم که در این چند ماه با تفکرات برانکو آشنا هستیم و می‌دانیم او چه نگاهی به بازیکنان دارد و ما به تفکر او باید می‌رسیدیم که رسیدیم و لیستی که به آن عمل می‌کنیم دلخواه برانکوست و بازیکنانی گرفتیم که وقتی او به ایران برگردد به آنها اعتراض نمی‌‌کند.
قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره فهرست بازیکنان جدید و نفراتی که از تیم جدا می شوند بیان داشت: من قبلا هم گفتم بنا ندارم فهرست ورود و خروج بدهم و خود بازیکنان هستند که تصمیم می گیرند.
نژادفلاح در خصوص مشخص شدن تکلیف گابریل، اومانیا و تادئو تصریح کرد: این هم در همان راستاست که گفتم. با نظر برانکو حتی اگر بازیکن خارجی هم بخواهد می ماند.
وی در خصوص طارمی گفت: طارمی حتما می ماند. اگر بخواهد برود هم ما او را راضی می کنیم که بماند. 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار کاپ در این خصوص که در دو فصل گذشته بین مدیران عامل استقلال، رویانیان و فتح الله زاده کری زیادی بود و الان هم قرار است باشگاه پرسپولیس یعقوب کریمی و میلاد فخرالدینی را به خدمت بگیرد خاطرنشان کرد: زیبایی بازی به همین کل کل های استقلال و پرسپولیس است. اگر بازیکنی مورد نیازمان باشد بدون توجه به حضورش در هر تیمی وی را به خدمت می گیریم.
 به گزارش کاپ،نژادفلاح در خصوص به خدمت گرفتن پیام صادقیان تصریح کرد: برانکو قبل از رفتن نظرش نسبت به این بازیکن منفی بود. قبل از آخرین سفر برانکو به خارج از کشور وقتی درباره صادقیان با وی صحبت کردیم، او اظهارنظر مشخصی درباره این بازیکن نداشت.
وی درباره صحبت های عابدینی مبنی بر اینکه در صفحه اینستاگرامش گفت می خواهم با پول به پرسپولیس بیایم عنوان کرد: خوشحال می شوم هر کسی بیاید و مشکلات پرسپولیس را حل کند. ما تلاشمان این است بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور احمد رضا عابدزاده در کادر فنی تیم تاکید کرد: من از کسی اسم نمی برم. ما از قبل بنا داشتیم یکی از بزرگان پرسپولیس را به این جمع اضافه کنیم. وقتی با برانکو مشورت کردیم و اسم چند نفر را به وی دادیم ایشان نپذیرفتند ولی قصدمان این است یک نفر اضافه شود.
 نژادفلاح درباره پلمب استقلال گفت: من هم در رسانه ها متوجه این قضیه شدم. فکر کنم دو، سه ساعت بعد از پلمب خارج شد. اینها مشکلاتی است که برای ما وجود دارد.
وی در خصوص اینکه برانکو هنوز به باشگاه فهرست نداده و اینکه کریم باقری گفته است مشخص نیست پرسپولیس برای چه مربی تیم می بندد بیان داشت: برانکو شریک بزرگ ماست و انتخاب خود ما بود. کانال اختصاصی من با برانکو، کریم باقری و چلنگر نبوده اند. من خودم مستقیما با برانکو در ارتباط هستم.
قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره جذب اسپانسر و اینکه وی در جذب اسپانسر ناتوان بوده خاطرنشان کرد: من هنوز وظیفه پول آوری ندارم. وزارت ورزش به من نسپرده که درآمدزایی و جذب اسپانسر کنم، ضمن اینکه من با اسپانسرهایی صحبت کردم ولی وظیفه ای برایم تعریف نشده و اینها باید در وزارت ورزش انجام شود. گرفتن اسپانسر با توجه به اینکه باشگاه در حال واگذاری بوده بر عهده من نبوده است و وزارت ورزش تعیین می کند.
نژادفلاح در پاسخ به سوال خبرنگار کاپ در خصوص اینکه بانک آینده قرار است کارت هایی برای هواداران پرسپولیس صادر کند که در آن مبلغی پول برای آنها در نظر گرفته اذعان داشت: این را از تفرشی، معاونت اقتصادی باشگاه، باید بپرسید. ایشان بهتر در جریان این مطلب هستند.