به گزارش پارس به نقل از فارسبهمن کامل در مورد تساوی 2 بر 2 فولاد خوزستان مقابل راه آهن گفت: بازی خوبی انجام دادیم. متاسفانه نمی‌دانم این قانون جدید را به چه دلیلی در بازی اجرا می‌کنند. در شرایطی که ما روی دروازه راه آهن حملات زیادی تدارک می‌دیدم و این تیم زیر فشار بود داور دقیقه 30 هر دو نیمه سوت می‌زد تا بازیکنان آب بخورند. این توقف بازی به مدت 3 دقیقه کاملا تیم ما را سرد می‌کرد و راه آهن را از زیر فشار در می‌آورد.

وی افزود: اینکه تیم حریف بدنسازی خوبی نداشته به ما چه ارتباطی دارد. ما در این هوا تمرین کردیم و سختی گرمای هوا را به خودمان می‌دهیم اما با این وقفه شوک بدی به بازی وارد می‌کنند. متاسفانه در کنار این مسئله بازیکنان راه آهن دائم خودشان را روی زمین می‌انداختند و وقت کشی می‌کردند. انتقاد دیگر به چمن ورزشگاه غدیر است. چرا کیفیت چمن آنقدر بد بود؟ باشگاه برای برگزاری هر بازی 30 میلیون تومان پول می‌دهد که در این چمن بازی کند؟ توپ را که روی زمین به طور مستقیم قل می‌دادیم به چند جهت مختلف متمایل می‌شد.

کامل در پاسخ به این سوال که فولاد تمریناتش را از همه تیم‌های زودتر شروع کرد اما در حال باخت به تیمی بود که دیرتر از همه تیم‌ها برای لیگ برتر آماده شد، خاطرنشان کرد: شیرینی فوتبال به همین است. تیم‌های هستند که ملی‌پوشان فراوانی دارند اما بازی را به یک تیم ضعیف واگذار می‌کنند. شما ببینید ملوان که سال قبل در حال سقوط بود ذوب آهن را شکست داد. البته در بازی دیروز ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

مدافع فولاد خوزستان در مورد اینکه در بازی مقابل راه آهن در یک پست جدید و متفاوت از سال قبل به میدان رفت، اظهار داشت: سال قبل چون با کمبود بازیکن روبرو بودیم در چند پست مختلف بازی کردم. خوشبختانه امسال شرایط تیم بهتر است و با کمبود بازیکن روبرو نیستم. دیروز در پست اصلی خودم که دفاع آخر است به میدان رفتم. امیدوارم بتوانم شرایط بهتری در ادامه مسابقات داشته باشم.