به گزارش پارس به نقل از  تسنیم، سعید دقیقی ابتدا در خصوص حضور تونی اولیویرا در تراکتورسازی گفت: امیدوارم با آمدن ایشان شرایط تراکتورسازی بهتر از قبل شود. تماشاگران تراکتورسازی تونی را دوست دارند و امیدوارم با حضور آنها در ورزشگاه، مقابل فولاد پیروز شویم. تونی یک مربی انرژیک است، با اکثر بازیکنان فعلی تراکتورسازی آشنایی دارد و مربیان تیم هم با او هماهنگ هستند. مسئولان باشگاه به خواسته هواداران احترام گذاشتند و تونی را به تراکتورسازی برگردانند که فکر می کنم این اتفاق در نهایت به سود ما تمام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بازی حساس تراکتورسازی مقابل فولاد افزود: فولاد از بازیکنان و مربی خوبی بهره می برد. ما بازی سخت و حساسی در پیش داریم و فکر می کنم این مسابقه یک فینال زودرس است. امیدوارم در پایان بازی یک شیرینی خوب به هواداران هدیه بدهیم و مردم تبریز را خوشحال کنیم. به نظر من هیچ جای دنیا هیچ تماشاگری کاری که تماشاگران تراکتورسازی انجام دادند را نمی کنند. آنها با غیرت و تعصب خود در بازی با داماش برف ها را از روی زمین پارو کردند تا ما بازی کنیم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال تراکتورسازی شانس پیروزی تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان را بیشتر دانست و گفت: معتقدم شانس تراکتورسازی برای پیروزی بیشتر است، چون از امتیاز میزبانی استفاده می کنیم و آمدن تونی هم وضعیت را تغییر داده است. فقط از هواداران تراکتورسازی می خواهم که فردا ورزشگاه را پُر کنند. در تبریز به خاطر سرمای هوا حتی راه رفتن هم سخت است اما مطمئناً هواداران ما باز هم غیرت به خرج خواهند داد و ما هم در زمین تلاش می کنیم تا جواب محبت های آنها را بدهیم.

دقیقی که در بازی رفت لیگ برتر به فولاد خوزستان گل زد در مورد احتمال گلزنی اش در بازی فردا آن هم در حالی که یک خط عقب تر از خط حمله بازی می کند، گفت: برای من فرقی ندارد در کدام پست بازی می کنم، چرا که موفقیت تراکتورسازی از همه چیز مهم تر است. الان در این پست وظیفه اصلی من دوندگی است ولی تلاش می کنم تا مقابل فولاد بهترین بازی را انجام داده و اگر شرایط مهیا بود گل بزنم