به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیوی در مورد مصدومیتش به خبر‌ورزشی گفت: در 9 سال گذشته هیچ وقت امکان نداشت که در شروع لیگ غایب باشم اما امسال بدشانس بودم که در زمان بدی مصدوم شدم. به ‌هر ‌حال قسمت این‌طور بود و نمی‌توانم کار خاصی انجام دهم. در حال حاضر صبح و عصر فیزیوتراپی می‌کنم تا به شرایط بازی نزدیک شوم.

من برای بازگشت به میادین تابع تصمیم کادر پزشکی هستم و آنها تصمیم خواهند گرفت که چه زمانی بازی کنم. فخرالدینی در مورد اینکه چه زمانی به شرایط بازی خواهد رسید، تأکید کرد: پزشکان می‌گویند که این مصدومیت 3 تا 4 هفته زمان می‌برد تا خوب شود. من در حال حاضر نمی‌دانم چه زمانی آماده بازی خواهم شد و پیش‌بینی این موضوع برایم سخت است. عضلات چهار سرم 4 سانتی‌متر پاره شده و فکر می‌کنم در این زمینه کادر پزشکی تیم باید نظر بدهد که چه زمانی بازی می‌کنم. آنها فعلاً چیزی در این مورد نگفته‌اند و حالا باید دید تا چند روز آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

البته من نمی‌توانم ریسک کنم و مطمئناً باید مراحل درمانی‌ام به ‌صورت مرتب طی شود. مدافع- هافبک آبی‌پوشان در مورد شرایط استقلال خاطرنشان کرد: ما وضعیت بدی نداریم، ولی با توجه به اینکه تمرینات فشرده بدنسازی را پشت‌ سر گذاشتیم، نیاز به زمان داریم تا شرایط بدنی بازیکنان ایده‌آل شود. اکثر تیم‌ها با مشکل بدنی و ناهماهنگی مواجه هستند، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های ابتدایی امتیاز بگیریم. امتیاز گرفتن در بازی‌های ابتدایی برای استقلال بسیار مهم است. از هواداران هم می‌خواهیم که حمایت‌مان کنند.