به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیبعضی‌ها معتقدند استقلال در بازار نقل و انتقالات در حد یک تیم مدعی یارگیری نکرده. تو با این انتقادها موافقی یا مخالف؟!

من مخالف این انتقادها هستم. به نظرم ما در نقل و انتقالات خوب کار کردیم و براساس نیازمان بازیکن جذب کردیم. من شخصاً ضعفی در نقل و انتقالات استقلال نمی‌بینم.

اما ستاره‌ای جذب استقلال نشده که این‌گونه انتقاد می‌شود.

بحث ستاره نیست. استقلال تیمی است که بازیکنانش نام و نشان دارند. در تیم ما اتفاقاً بازیکن خوب و باکیفیت و اسم و رسم‌دار زیاد وجود دارد و بازیکنان در حد استقلال هستند و اگر این‌گونه نبود که اصلاً به استقلال نمی‌آمدند.

یعنی معتقدی استقلال با بازیکنان متوسط بسته نشده؟

استقلال اصلاً با بازیکنان متوسط بسته نشده و اتفاقاً بازیکنان خوبی به تیم ما آمده‌اند که همگی به موقع خودشان را نشان می‌دهند.

با وجود دفاعی که از تیم‌تان و خریدهایش داری، استقلال را مدعی لیگ پانزدهم می‌دانی؟

الان همه تیم‌ها مدعی هستند چون لیگ شروع نشده! معمولاً در هفته‌های اول که تیم‌ها از هم شناخت ندارند و کمی از آمادگی آرمانی دور هستند، ممکن است نتایج عجیبی هم رقم بخورد و به نظرم از اواسط نیم‌فصل اول کم‌کم چهره مدعیان قهرمانی مشخص می‌شود.

در مورد تو گفته می‌شود در تست‌ها درصد چربی‌ات بالا بوده.

کسی به من نگفته که در تست‌هایت آماده نبودی اما من خودم تمرین اختصاصی انجام می‌دهم چون کمی دیرتر به تیم ملحق شدم و درصددم هرچه زودتر به آمادگی مطلوب برسم.

آماده مسابقه می‌شوی؟!

وقتی در بازی‌های تدارکاتی استقلال تا دقیقه 70، 80 بازی می‌کنم، یعنی اینکه نسبتاً آماده هستم و شرایطم به زودی کاملاً مهیا خواهد شد.

شماره 7 به تو نرسید، فکر می‌کنی در لیگ پانزدهم بتوانی تعداد گل‌هایت را زیاد کنی؟

وظیفه من گل زدن نیست و وظیفه‌ام سازندگی گل برای مهاجمان است.

قادر هستی به اندازه شماره پیراهنت در لیگ پانزدهم برای استقلال گل بزنی؟

اگر فقط به فکر خودم باشم که 20 گل می‌زنم مثل خودم که 20 هستم! اما همیشه دوست دارم مثل خودم باشم و وظیفه‌ای که به من محول شده را به نحو احسن انجام بدهم. هرکس می‌گوید کرار پاس نمی‌دهد، دروغ می‌گوید.

ناراحت نیستی در هر تیمی اگر بازیکنی تهدید به تمرین نکردن می‌کند،‌ به شوخی به او گفته می‌شود «کراربازی» درآوردی؟!

این نظر همان افراد است اما اگر من حرفی می‌زنم، فقط حق و حقوقم را می‌خواهم و چیزی بیشتر از حق و حقوق خودم نمی‌خواهم. حالا در این بین اگر بعضی‌ها در موردم حرف و حدیث می‌سازند، به خودشان برمی‌گردد و به آنها ارتباط دارد نه به من!

قبول داری در هفته اول هم به قرعه خوبی خوردید؟ روی کاغذ بازی سختی با تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر ندارید.

من اعتقاد دارم بازی‌های هفته اول خیلی سخت و دشوار است و به نظرم در چنین دیدارهایی تیم‌ها بیشتر براساس کارهای انفرادی و خلاقیت بازیکنان‌شان است که به گل می‌رسند تا کارهای تاکتیکی.

قول گلزنی در مقابل سیاه‌جامگان را می‌دهی؟

قول دادن در فوتبال منطقی نیست. من هم بیشتر به فکر تغذیه مهاجمان تیم‌مان هستم اما اگر فرصتی گیر بیاورم حتماً از آن شوت‌های مختص خودم خواهم زد.