به گزارش پارس به نقل از کاپامیر عابدینی درباره اظهارات محسن مهرعلیزاده رییس اسبق سازمان تربیت بدنی درباره مالکیت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:متاسفانه مهرعلیزاده در اظهارات خود قلب مطلب می کند.میرزایی یک روایت تاریخی بیان کرده است و نباید اینچنین درباره او موضع گرفت.

وی ادامه داد:در سال 72 انصاری فرد و منتظرالموعود پرسپولیس را با نظر غفوری فرد به ثبت رساندند.در آن زمان اختیارات به غفوری فرد به عنوان رییس سازمان منتقل شد.در صورت جلسه بعدی که به ثبت شرکت ها می رسد این اختیارات در حوزه خود شرکت قرار می گیرد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد:وقتی در اواخر سال 72 به من گفتند که به پرسپولیس بیا؛گفتم باید وضعیت سهامداران مشخص شود تا ما بتوانیم هزینه کنیم.غفوری فرد اعلام رضایت کرد که مکتوب این کار انجام شد.سپس سهمامداران سهامشان را واگذار کردند اما انصاری فرد سهماش ماند.25 درصد من،50 درصد محلوجی و 25 درصد انصاری فرد سهام داشتند.

وی ادامه داد:132 صحفه گزارش وجود دارد که باشگاه پرسپولیس خصوصی است و هیچ کسی مدعی نبود.حتی معاون هاشمی طبا گفت که این شرکت خصوصی است.ما در زمان حضور در باشگاه محاکمه شدیم و جرممان این بود که از دولت به بخش خصوصی 40 میلیون کمک شده است.من هم یک روز بازداشت شدم.اگرچه مصوبه دولت داشتیم اما قاضی نپذیرفت و با سند بیرون آمدیم.در تجدیدنظر تبرئه شدیم.

عابدینی افزود:سوال من این است که آقای مهرعلیزاده!چرا راست نمی گویی؟شما می خواستی در سال 84 در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنی و دنبال مالکیت پرسپولیس بودی.میرزایی می داند با چه لطایف الحیلی باشگاه پرسپولیس را از ما گرفتند.متاسفانه امروز دوستان راست نمی گویند نمی گویم دروغ می گویند همه ماجرا را بیان نمی کنند.