به گزارش پارس به نقل از تسنیمادن اِزار فصل گذشته به دلیل عملکرد خوبش با انتخاب اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس انتخاب شد. ستاره بلژیکی آبی‌پوشان لندنی همچنین به انتخاب انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس عنوان بهترین بازیکن فصل 15-2014 لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

ستاره پیشین تیم فوتبال لیل در خصوص تقابلش با مدافعان حریف گفت: گاهی اوقات بعد از بازی در پاهایم احساس درد می‌کنم و باید داروهای ضدالتهاب مصرف کنم. دوست دارم توپ زیر پایم باشد و وقتی توپ زیر پایم است، ضربات زیادی از جانب حریفان به پایم وارد می‌شود ولی به هر حال فوتبال همین است. با ضرباتی که به پایم وارد می‌شود اگر تمرین نکنم، مدافعان من را خواهند کشت.

اِزار افزود:حالا دیگر داوران می‌دانند ضربات زیادی به پای من وارد می‌شود و می‌خواهم آنها از من حمایت کنند. با این حال حتی زمانی که روی من خطایی صورت می‌گیرد سعی می‌کنم، لبخند بزنم و همیشه خوشحال نشان بدهم. ما فیزیوتراپ‌هایی داریم که به خوبی به وظیفه‌شان عمل می‌کنند چون هر سه یا چهار روز باید بازی کنیم. من همیشه آرامش خودم را حفظ می‌کنم و این روش کاری‌ام است. با بازیکنان دیگر و مدافعان معمولاً صحبت نمی‌کنم و تنها به فکر بازی کردن، دریبل زدن و به نمایش گذاشتن مهارت‌های فردی‌ام هستم.

هافبک بلژیکی چلسی تصریح کرد: هیچ‌گاه روی تکل‌هایی که روی پایم زده می‌شود، واکنش نشان نمی‌دهم حتی زمانی که جوان‌تر بودم. شاید به این خاطر که زمانی که سنم کمتر بود عادت داشتم توپ را حفظ کنم و برادرانم به منظور گرفتن توپ ضربه‌هایی ناخواسته به پایم می‌زدند و به همین خاطر به این ضربات عادت دارم.

اِزار که او از به عنوان مسی کوچک یاد می‌شود، عنوان کرد: دوست دارم به سطحی برسم که در یک فصل 40 تا 50 گل بزنم. فکر  می‌کنم فصل گذشته 19 گل برای چلسی به ثمر رساندم. شاید این آمار بدی نباشد ولی کافی نیست.

وی در پایان در خصوص چلسی و احتمال دفاع از عنوان قهرمانی‌ این تیم گفت: هر چیزی ممکن است. اگر سخت تلاش کنیم می‌توانیم به دستاورد سال گذشته برسیم و حتی بهتر هم شویم. در لیگ قهرمانان اروپا باید عملکرد به مراتب بهتری داشته باشیم تا به دیدار فینال یا حداقل مرحله نیمه‌نهایی برسیم. فصل خوبی در انتظار ماست.