به گزارش پارس به نقل از ایسنایوهان کرویف در صورتی که خوان لاپورتا به عنوان رییس باشگاه بارسلونا انتخاب شود می‌تواند بار دیگر پایش را به این باشگاه بگذارد. او که با روسای قبلی این باشگاه مشکل داشت و بارسلونا را ترک کرده بود، اکنون به راحتی در مورد اتفاق‌هایی که در این باشگاه می‌افتد اظهار نظر می کند.

لاپورتا بارها اعلام کرده است در صورتی که بار دیگر رییس بارسلونا شود، کرویف را مسئول آکادمی جوانان خواهد کرد تا به آنجا سر و سامان دهد. او بارها تاکید کرده است اگر رییس بارسلونا شود می‌تواند با صحبت کردن با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا، این ستاره فرانسوی را به نوکمپ بکشاند اما کرویف بر این باور است که بارسلونا نیازی ندارد بازیکنانی که قیمت خریدشان بسیار بالاست را بخرد.

کرویف در این زمینه گفت: بارسلونا بازیکنان فوق‌العاده‌ای مانند ژاوی هرناندس، آندرس اینیستا و لیونل مسی را پرورش داده است و نیازی ندارد بازیکنانی با قمیت‌های بالا را به نوکمپ بیاورد.

کرویف در ادامه به صحبت در مورد مبلغ بسیار بالای انتقال پل پوگبا که 80 میلیون یورو اعلام شده است پرداخت و گفت: به هیچ وجه درک نمی‌کنم. پرداخت چنین مبلغی احمقانه است.

ایکر کاسیاس هم که پس از 25 سال به شکلی نامهربانانه از رئال مادرید کنار گذاشته شد نیز دیگر بخش صحبت های کرویف بود. او در این باره اظهار کرد: پس از این همه سال، او نباید اینچنین رئال مادرید را ترک می‌کرد اما همیشه تصمیم‌گیری‌ها توسط غیر فوتبالی انجام می‌گیرد که خارج از زمین فوتبال هستند. این اتفاق همواره از نظر من غلط بوده است.