به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرانجام کریستیانو رونالدو به شایعات مطرح شده خاتمه و قرارداد خود را با کهکشانی ها تمدید کرد. این ستاره پرتغالی بعدازظهر امروز (یکشنبه) به همراه فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حاضر شد و به صورت رسمی قراردادش را تا سال ۲۰۱۸ تمدید کرد.

فلورنتینو پرس، پس از تمدید قرارداد سوپراستار تیمش در کنفرانس خبری گفت: کریستیانو برای ۵ فصل دیگر در تیم رئال مادرید بازی خواهد کرد. او حالا و برای همیشه یک هوادار رئال خواهد بود.

کریستیانو رونالدو هم گفت: ادامه دوران حرفه ای ام در باشگاه رئال مادرید مزیتی برای من است. خیلی خوشحالم و امروز هم روز خیلی خاصی برای من است. می خواهم از هواداران، سرمربی و رئیس باشگاه رئال قدردانی کنم، چون توافق نهایی که با هم داشتیم، باعث خوشحالی ام شد. تداوم حضور در باشگاه رئال مادرید برای من پاداشی به شمار می رود که خیلی معنی و مفهوم دارد. به سختکوشی خودم در این تیم ادامه می دهم و مطمئن باشید بهترین عملکردم را برای رئال به معرض نمایش خواهم گذاشت.

طبق قرارداد جدیدی که کهکشانی ها با رونالدو منعقد کرده اند حقوق این بازیکن ۲۸ ساله از ۱۰ میلیون یورو به ۱۷ میلیون یورو در هر فصل افزایش پیدا خواهد کرد که این رقم یک میلیون یورو بیشتر از حقوقی است که لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا در هر فصل از این باشگاه می گیرد.

ستاره پرتغالی کهکشانی ها در خصوص دستمزدی که در این تیم خواهد گرفت، اظهار داشت: دلیل تمدید قراردادم تنها دستمزد بالا نبود. پول مهم است ولی هیچ گاه اولویت من نبوده است. به دنبال این نیستم که بیشترین دستمزد پرداختی از آن من باشد.

قرارداد جدیدی که رونالدو به امضا رسانده به شایعه حضور وی در تیم هایی همچون منچستریونایتد و پاری سن ژرمن خاتمه داد. وی در خصوص تیم پیشین خود عنوان کرد: دوره ام در منچستریونایتد گذشت، حالا رئال خانه من است.

تا پیش از این رونالدو ۶۰ درصد از درآمدهای تبلیغاتی که در آنها از تصویر وی استفاده شده را دریافت می کرد و ۴۰ درصد مابقی به رئال مادرید می رسید اما در قرارداد جدید سهم رونالدو بیشتر شده است. البته باشگاه رئال مادرید نیز قصد دارد ضرر کاهش سهم خود را با فراهم آوردن قراردادهای تبلیغاتی جدید برای رونالدو جبران کند.