به گزارش پارس به نقل از سایت باشگاه استقلال،وحید طالب‌لو در درباره وضعیت استقلال در اردوی کردان گفت: تمرینات را شروع کرده ایم و تیممان در حال کامل شدن است. امیدوارم زودتر بازیکنانی که مد نظر کادر فنی است توسط باشگاه جذب شود. در اردوی کردان تمرینات خوب و منظمی را داریم و در مجموع اردو خوبی داریم. فشار تمرینات زیاد است و دوران بدنسازی را پشت سر می گذاریم اما فکر می کنم بزرگترین خوبی این اردو بدون حاشیه بودن آن است و تیم ما رو به جلو حرکت می کند.

طالب لو درباره تجربه دوباره کار کردن با مظلومی اضافه کرد: مجموعه کادر فنی از اعضای خانواده بزرگ استقلال هستند و از بزرگان و پیشکسوتان استقلال محسوب می‌شوند. از طرفی دیگر بازیکنان قدیمی‌تر تجربه کار کردن با آنها را در کارنامه خود دارند. فکر می کنم برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری است و امیدوارم خیلی زود تیممان شکل مورد نظر را پیدا کند تا نتایج و امتیازات دلخواه هواداران را کسب کنیم.

دروازه‌بان استقلال درباره کیفیت بازیکنان تازه جذب شده به استقلال تصریح کرد: به هر حال بازیکنان با درخواست کادر فنی جذب شده اند و حتما بازیکنانی هستند که می توانند به نیازهای کادرفنی پاسخ دهند. ما نیز به عنوان بزرگترهای تیم وظیفه مان این است که شرایطی را مهیا کنیم تا این بازیکنان با شرایط استقلال منطبق شوند تا کارایی خود را نشان دهند.

طالب لو درباره آشتی کنان با رحمتی گفت: ما در تمرین نیز آشتی کردیم ولی خیلی ها گفتند الکی بوده است. شب قبل از اردو نیز مجددا صحبت‌هایی کردیم و حاشیه ها را کنار گذاشتیم./فارس