مجید صالح در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازدی تیم استقلال در جمع خبرنگاران گفت: باید همچون سال 91 از تمام پیشکسوتان برای حضورم در کادر فنی این تیم اجازه بگیرم. در حال حاضر کمی سابقه استقلالی بودن هم دارم.

وی اضافه کرد: صبح امروز با قلعه‌نویی تماس و از او اجازه گرفتم چون قلعه‌نویی اولین نفری بود که پای مرا به مجموعه استقلال باز کرد. پس از من نیز مظلومی با قلعه‌نویی صحبت کرد و او هم قول همکاری را داد و اعلام کرد هرگونه کمکی از دستش برآید برای موفقیت استقلال انجام می‌دهد. 

مربی استقلال گفت: سابقه کار کردن در تیم‌های بزرگ را نداشتم. خوشبختانه این تجربه را در استقلال به دست آوردم و دو سال است که کار مربیگری را شروع کرده‌ام. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و همه ما باید برای استقلال تلاش کنیم.

صالح عنوان کرد: روز گذشته حوالی زمان افطار بود که مظلومی و افشازاده با من تماس گرفتند و ضمن ارائه پیشنهاد همکاری شرایط را تبیین کردند. متاسفانه شرایط روتین نیست چون فصل بدنسازی را از دست داده‌ایم ضمن اینکه تازه لیست بازیکن مدنظر خود را آماده کرده‌ایم. ما از 8 صبح امروز کارمان را شروع کردیم و خیلی قوی وارد نقل و انتقالات شدیم. کمتر از 42 روز تا آغاز لیگ باقی مانده در حالی که این زمان باید حداقل 8 هفته باشد و یک یا دو اردو داشته باشیم.

وی گفت: به دلیل آماده نبودن زمین کمپ استقلال اردوی نخست ما باید حتما خارج از تهران بوده و به احتمال زیاد در کردان کرج خواهد بود. باید تا آخر هفته تیم را جمع و جور کنیم و کمیته نقل و انتقالات نیز باید هر چه سریع‌تر و با قدرت تمام کارش را شروع کند.