به گزارش پارس به نقل از کاپ پرویز مظلومی در نخستین تمرین تیم استقلال اظهار داشت: با توکل به خدا کردیم و کارمان را از امروز داریم شروع می کنیم. انتظار داریم آرامش بالای سر تیم باشد تا کارمان را انجام دهیم. به همین دلیل  آرام آرام بازیکنان را جذب می کنیم تا تمرینات را آغاز کنیم.

وی ادامه داد:تیم کامل ما در اردوی کردان کرج جمع خواهد شد. به اعتقادمن اگر بخواهیم اردویی در خارج از کشور داشته باشیم هم وقت مان را تلف کرده ایم و هم هزینه بیخود داده ایم.
سرمربی استقلال درباره نگرانی هواداران نسبت به جذب بازیکنان مدنظر گفت:هواداران باید کمک کنند. ما هم دوست داریم که در نقل و انتقالات خواسته هواداران را انجام دهیم اما آنها نیستند ببینند شرایط چگونه است. وقتی دست روی بازیکنی می گذاریم می بینیم قرارداد دارد. به هر حال مشکلاتی وجود دارد. کمیته نقل و انتقالات و مدیریت ما وقت گذاشته اند تا تیم خوبی ببندند. ان شاءالله تیم خوبی برای فصل آینده خواهیم بست.
 
به گزارش کاپ،وی در خصوص کادر فنی استقلال در فصل پیش رو خاطرنشان کرد: کادر فنی همین نفراتی هستند که امروز سر تمرین حضور دارند. کادر ما هم جوان هستند و آینده خوبی دارند. باید به این جوانان که آینده باشگاه هستند فرصت دهیم. ما سیروس دین محمدی را داریم که می تواند به ما در جذب بازیکنان پایه کمک کند. نوازی را که خودش از پیشکسوتان باشگاه استقلال بود در کار آنالیز آورده ایم. مجید صالح که از پیش تر در تیم حضور داشت. دکتر قربان علی پور از پزشکان خوب ماست. حسین ترابپور هم در کنار ما حضور دارد.
سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا فرهاد مجیدی در کنار وی حضور خواهد داشت یا خیر اذعان داشت: ایشان هم کنار ما خواهند بود و مشاور ما هستند و به ما کمک خواهند کرد.
مظلومی در خصوص دروازه بانان تیم توضیح داد: به هر حال ما رحمتی را جذب خواهیم کرد. طالب لو و فروزان هم قرارداد دارند و به تمرین می آیند و تصمیم نهایی را پس از آن خواهیم گرفت.
سرمربی تیم استقلال در خصوص عدم حضور امیرحسین صادقی و مشکلاتی که گفته می شود با باشگاه دارد، تصریح کرد: ما شرط و شروطی داریم. با کسی رودربایستی نداریم. با پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی باشگاه هم صحبت کرده ایم. چه صادقی و چه بازیکن دیگری باشد اگر شرایط مان به هم بخورد کار می کنیم. بازیکنان اگر ثابت کنند که می توانند جزو 11 نفر یا 18 نفر اصلی و ذخیره باشند ما از آنها استفاده می کنیم. ما قصدمان این است که در کنار بازیکنان بزرگ از بازیکنان جوان و آینده دار هم استفاده کنیم. هدف ما این است که برای آینده باشگاه به جذب بازیکنان زیر 23 سال و امید بپردازیم. تا به حال هم با دو، سه نفر صحبت کرده ایم.
وی درباره عدم حضور صادقی و عنایتی در تیم بیان داشت: اینها بازیکنان عزیز و بزرگ تیم هستند و باید احترام و شخصیت شان حفظ شود. ما نه گفته ایم بیایند و نه گفته ایم بروند.
سرمربی استقلال درباره وضعیت برگزاری تمرینات در روزهای آینده اظهار داشت:ما حتی ریز تمرینات را نوشته ایم. برنامه تمرینات را تا روز مسابقه برای بازیکنان قرار خواهیم داد. برنامه های ما تنظیم شده است. از 16 کارمان در کردان کرج شروع می شود و صدرصد بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت.
مظلومی در خصوص گذر زمان و سخت شدن کار گفت: باید سلیقه را کنار بگذاریم. در حال حاضر من به خاطر استقلال در تیم حضور دارم. دیگران هم اگر تیم را دوست دارند باید به خاطر تیم استقلال کمک کنند اما اگر برخی افراد شخص را دوست دارند نباید بگویند استقلالی هستیم. به هر حال من لازم است از کسانی که کمک می کنند و نظر می دهند تشکر کنم. من صددرصد نظر هواداران را  اعمال می کنم. اگر من اینجا هستم به خاطر همین هواداران است که من را به اینجا رساندند و اگر من یک روز هم باشم به خاطر حمایت این هواداران تمام تلاشم را برای استقلال انجام خواهم داد.