به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران بهمن دهقان نماینده تام الاختیار علی دایی اظهار داشت: علی دایی برای حضور در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شروطی در نظر دارد و این شروط را به مسئولین باشگاه هم اطلاع داده ولی تاکنون  هیچ  اقدامی از جانب آنها برای برآورده کردن خواسته‌های‌دایی انجام نشده  است. 

 

وی افزود: هیچ صحبتی‌ از لحاظ مالی با مدیران ملوان نداشته‌ایم و پیشنهاد سه میلیاردی از طرف آنها که در رسانه‌ها مطرح شده کذب محض است ولی علی دایی تنها بر سرکلیات قرارداد با ملوانی‌ها مذاکره کرده است. 

 

دهقان در ارتباط با شروط  مورد نظر دایی خاطرنشان کرد: مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه، معلوم شدن قرارداد بازیکنان و مطالبات آنها، گزارشی از عملکرد تیمهای پایه و برخی جزئیات دیگر  از مهمترین خواسته‌های علی دایی برای قبول سرمربیگری قوی سپید انزلی است. 

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: علی دایی تاکنون بازیکن خاصی را برای حضور در فهرست ملوان قرار نداده است و اینکه  گفته می‌شود نفراتی مثل سید جلال حسینی مد نظر وی هستند، گمانه‌زنی‌های رسانه ای است. 

 

دهقان در رابطه با اولویت دایی برای سرمربیگری در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: باشگاه‌های راه‌آهن و پیکان تهران نیز پیشنهاداتی  به دایی داده‌اند ولی به دلیل هواداران پرشمار در انزلی سابقه درخشان این تیم در فوتبال ایران، ملوان در اولویت قرار گرفته که تحقیق این موضوع منوط به برآورده شدن این درخواست‌های مقدماتی است.