به گزارش پارس به نقل از فارس، فرشاد فلاحت‌زاده در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: همانطور که می‌دانید این تیم فصل گذشته به لیگ دسته دوم سقوط کرد و باید یکبار دیگر برای صعود به لیگ دسته اول در فصل جدید تلاشمان را بکنیم. بر همین اساس یک هفته‌ای می‌شود که استارت تمرینات را زده‌ایم و در هفته گذشته 4 جلسه تمرین را برگزار کردیم.


وی ادامه داد: قرار است شنبه آینده جلسه تست‌گیری بر روی بازیکنان را داشته باشیم و بیشتر هدف‌مان این است که چند بازیکن امید را مورد آزمایش قرار داده تا بتوانیم بهترین آنها را جذب کنیم.

فلاحت‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن مطرحی نیز در تیم نیروی زمینی بازی می‌کند یا خیر، گفت: در حال حاضر سعید حلافی عضو این باشگاه است و قرار است یکسری بازیکن دیگر نیز به جمع ما اضافه شوند و باید منتظر آینده باشیم البته بازیکنان سربازی که فصل گذشته کارت‌هایشان ابطال شد نیز به جمع ما اضافه خواهند شد.

سرمربی نیروی زمینی در پاسخ به این سؤال که مگر این دسته از بازیکنان انتخاب تیم در اختیار خودشان نیست، گفت: خیر، این سهمیه‌ را ستاد کل و سازمان نظام وظیفه برای تیم‌هایی که می‌توانند از سهمیه بازیکن سرباز استفاده کنند، مشخص می‌کند. هر چند که نیروی زمینی تهران یکسری امکانات دارد که بسیاری از تیم‌ها ندارد که یکی از آنها حضور این تیم در پایتخت است که بر همین اساس موجب می‌شود تا بسیاری از بازیکنان سرباز دوست داشته باشند در این تیم بازی کرده و سربازی خود را سپری کنند البته این موضوع به شانس بازیکنان هم بستگی دارد.

وی گفت: درست است که نیروی زمینی در لیگ دسته دوم حضور دارد اما این تیم از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود و امیدوارم با حضور بازیکنانی که برای فصل آینده به کمک نیروی زمینی خواهند آمد بتوانیم یکبار دیگر ضمن صعود به لیگ دسته اول، این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم چرا که امکانات نیروی زمینی در حد لیگ برتر است و البته طی سال‌های اخیر این تیم ریشه‌دار سکوی پرتاب یکسری از بازیکنانی بود که در اینجا مطرح شده و به تیم‌های بزرگ رفته‌اند.

فلاحت‌زاده در مورد اینکه آیا مهرداد پولادی برای فصل آینده و حضور در تیم نیروی زمینی صحبتی را با وی انجام داده است یا خیر گفت: با خود من به شخصه صحبت نکرده است و گویا صحبت‌ها با مدیریت تیم انجام شده و به من هم این موضوع را اطلاع داده‌اند و چند نفری گفتند که پولادی می‌خواهد به نیروی زمینی بیاید اما اینکه این موضوع تا چه اندازه صحت دارد در جریان نیستم.

سرمربی نیروی زمینی در مورد اینکه یکی از رسانه‌ها خبر از صحبت‌های پولادی با وی داده بود، یادآور شد: باز هم تأکید می‌کنم که پولادی با شخص من صحبتی انجام نداده است هر چند که او بچه کرج است و از دوستان نزدیکم به شمار می‌رود و حتی بچه محل هم بوده‌ایم اما نمی‌توانم صحت و سقم حضور پولادی را در نیروی زمینی در حال حاضر تأیید یا تکذیب کنم.

وی در پایان گفت: با همه این شرایط از حضور پولادی که بازیکنی بزرگ و بااخلاق به شمار می‌رود در نیروی زمینی استقبال می‌کنم. پولادی بازیکنی بود که برای تیم ملی در جام‌جهانی و جام ملت‌ها بازی کرد و حتی یکی از مدافعان مستحکم تیم ملی در جام جهانی بود اما در حال حاضر متأسفانه مشکلات دست به دست داده است تا او نتواند سربازی‌اش را انجام بدهد و در این راه با دردسرهایی مواجه شود که امیدوارم این مشکلات او زودتر برطرف شود.