به گزارش پارس به نقل از فارس حسین عبدی در نشست خبری گفت: شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت می‌گویم و امیدوارم در ماه مبارک رمضان همه مورد بخشش قرار بگیریم.

وی گفت: در مورد کلیات، همه ارکان باشگاه بخصوص مدیریت تلاش زیادی می‌کند تا فهرست موردنظر برانکو جذب شود و با آن بازیکنان صحبت می‌شود و حتی با آلترناتیوها هم صحبت می‌شود.

عبدی افزود: اولویت باشگاه جذب بازیکن است و بودجه لازمی که تامین می‌کنیم تا هزینه شود و مسایل آکادمی و مسایل دیگر باشگاه باید برای آینده انجام شود و در کنار این مسایل اتفاقات گذشته هم هست مثل طلب مربیان و بازیکنان از سال‌های دور و نزدیک تا بدانیم که در باشگاهی که باید خدمت کنیم چطور می‌شود بهترین کارها را انجام داد.

عبدی در مورد انتخاب ضرغام اسماعیل، گفت: 80 درصد بازیکنانی که خواسته‌ایم را جذب کردیم و در یکی دو پست مثل دفاع چپ در حال مذاکره نهایی هستیم در مورد کسانی که نیامده‌اند اسمی نمی‌بریم و بازیکنی پرسپولیسی است که با باشگاه ما قرارداد ببنند و فکر می‌کنم آخرین نفر ماریچ بود که برانکو اصرار داشت بااین دفاع وسط قرارداد ببندیم و امیدوارم نفرات دیگری که می خواهد و تعدادشان هم زیاد نیستند جذب شوند.

وی در مورد نوری گفت: صحبت‌های برانکو را نمی‌توانم بیان کنم و حتماً برای نفراتی که جذب می‌کند استراتژی و پاسخ دارد و امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد برای باشگاه و افرادی که در باشگاه هستند خوب باشد و بازیکن آزاد می‌تواند برود اما مطمنئنا بازیکنی را نمی‌توان سالیان سال حفظ کنیم زیرا سنش بالا می‌رود و نوری هم از این قاعده مستثنی نیست ولی دوست داشتیم او در این فصل در پرسپولیس بماند.

عبدی در مورد اینکه ماریچ را سه باشگاه لیگ برتری ایران از جمله ذوب آهن رد کرده‌اند آیا از نظر فنی رزومه فنی قوی دارد، گفت: از نظر فنی ورود نمی‌کنم و مسئول فنی برانکوست و اینکه چه کسی را بخواهد یا نه اما شاید ذوب آهن بازیکن دیگری را بخواهد و این سلیقه سرمربی است و نمی‌توان صحبت کرد و اینکه در باشگاه‌های دیگر حضور داشته بی‌خبرم و من هم شنیده ام اما ما هم فرصت زمانی محدودی داریم و نمی‌توان فرصت را از دست داد و حق طبیعی است که هر بازیکن باشگاهش را انتخاب کند و دیروز هم ماریچ را جذب کردیم.

سخنگوی باشگاه در مورد غیبت کریم باقری در تمرینات پرسپولیس و اینکه طلب او مطرح است و اینکه او باید طلبش را از سعید شیرینی بگیرد، گفت: تذکر می‌دهم که با افرادی که در باشگاه نیستنند خیلی صحبت نکنید اما این بحث‌ها نبوده و من در جلسه نبودم ولی با باقری صحبت کردم و جلسه خوبی با طاهری داشتم و کریم جزء خانواده پرسپولیس است و هر مساله‌ای در داخل باشگاه می‌ماند و برخی دوستان حتی 10 درصد هم پول نگرفته اند و نباید مسایل شایعه‌ای روزنامه‌ای را جستجو کنیم و این بحث بیشتر شایعه است و باقری و طاهری از نظر مالی به تفاهم می‌رسند و مشکلش حل می‌شود.

عبدی در مورد احضار به کمیته اخلاق گفت: کسی به من حرفی نزده‌ و هر جا بخواهند می‌رویم و صحبت می‌کنیم.

وی در مورد دفاع چپ و احسان حاج صفی گفت: اسم افراد را نمی‌برم و سرمربی به دنبال جذب دفاع چپ است.

سخنگوی پرسپولیس درباره اینکه برخی بازیکنان از طریق فیلم به برانکو معرفی می‌شوند،گفت: فهرست اصلی برانکو در باشگاه هست و نفرات اصلی جز فهرست 18 نفره و سهمیه زیر 23 سال هستند و نسبت به سایر بازیکنان او باید اسم بدهد و باشگاه هم اقدام بکند.