به گزارش پارس به نقل از فارس محمود خوردبین در گفت‌‌وگو با خبرنگاران حاضر مقابل باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه امروز برانکو ایوانکویچ با مسئولان این باشگاه گفت: تمرینات پرسپولیس از همان روزی که اعلام شد آغاز شد. 9 بازیکن در تمرینات شرکت کردند و باید ببینیم مابقی بازیکنان چه زمانی اضافه می‌شوند. امروز لیست مازاد و همه مسائل به طور کامل مشخص خواهد شد و معلوم می‌شود که وضعیت قرارداد بازیکنان به چه شکلی به سایر نفرات چه زمانی به باشگاه می‌آیند.

وی در مورد وضعیت کریم باقری عنوان کرد: من در صحبتی که با باقری داشتم او اعلام کرد در شمال است و به زودی می‌آید ولی در رسانه‌ها موضوع دیگری را شنیدم. به هر حال باقری هم باید بداند وضعیت به چه شکلی است اما بحث نخواستن باقری مطرح نیست.

سرپرست پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا لیست مازاد مشخص شده است تاکید کرد: لیست مازاد معلوم است اما درست نیست اسامی بازیکنان حاضر در این لیست را بگوییم. برانکو 16 بازیکن را می‌خواست که 9 نفر آنها در تمرین حاضر شدند و 7 نفر دیگر هم قرارداد ندارند و باید مسئله آنها حل شود.

خوردبین در رابطه با وضعیت محمد نوری اعلام کرد: این بازیکن از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارد اما حاضر است 500 میلیون کمتر بگیرد و در پرسپولیس بازی کند.

وی در مورد اینکه آیا با محمد نوری تماس گرفته است عنوان کرد: ما با محمد نوری و سایر بازیکنانی که قرارداد ندارند تماس گرفتیم. عالیشاه امتحان داشته و نتوانسته به باشگاه بیاید. سایر بازیکنان هم کم کم به باشگاه می‌آیند تا صحبت‌ها را انجام دهند.

خوردبین در رابطه با وضعیت مالی پرسپولیس و اینکه مسئولان باشگاه اعلام کردند قرار است به زودی پول برسد، تصریح کرد: این موضوع بعید نیست اگر آنها گفتند پول می‌آید حتما این اتفاق می‌افتد. نگران این مسائل نباشید. البته طاهری هنوز حق امضا ندارد. یکی دو روز دیگر این مسئله حل می‌شود تا کارها را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان اعلام کردند تا بحث قراردادشان حل نشود به تمرین نمی‌آیند گفت: بازیکن می گوید تا پولش را ندهند به تمرین نمی‌آید. به هر حال باید این مسائل هم حل شود.

سرپرست پرسپولیس در ارتباط با بحث حضور سیدجلال حسینی اظهار داشت: این مسئله دکوری بود و نژادفلاح می‌خواست از آن دیدار که با حسینی داشت استفاده تبلیغاتی کند. حسینی برای کار مالیاتی آمده بود که سپس از باشگاه رفت و هنوز خبری نشده است اما اگر او به قطر نرود در پرسپولیس می‌ماند. خودم با حسینی صحبت کردم. او اعلام کرد حاضر است بیاید اما باید پول موجود باشد تا با بازیکنان صحبت نهایی انجام شود.

خوردبین در مورد اینکه آیا پیام صادقیان به ترکیب پرسپولیس اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین قراری گذاشته نشده و الا به من می‌گفتند تا به او اطلاع دهم. واقعا حیف است که صادقیان این شرایط را دارد. او اگر خودش را جمع و جور کند می‌تواند بهترین بازیکن ایران شود.

خوردبین در مورد وضعیت خودش عنوان کرد: هنوز به من نگفته‌اند که به باشگاه نیایم و ما را راه می‌دهند. اگر من را به باشگاه راه ندهند می‌فهمم که باید بروم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس از بهمن 95 هر 85 روز یکبار مدیرعاملش تغییر کرده اظهار داشت: به هر حال این مسائل روی تیم تاثیر دارد. قرار است این مشکلات حل شود. یک مدیر تا می‌خواهد کار کند می‌رود و نفر بعدی عیب و ایراد می‌گیرد. این مشکلات وجود داشته و باید حل شود.

سرپرست پرسپولیس در ارتباط با اینکه آیا درست است که طاهری به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب می‌شود گفت: طاهری می‌خواهد کارهای پرسپولیس را جلو ببرد که این مسئله را می‌پذیرد چون او خودش پستی دارد نمی‌تواند مدیرعامل شود اما کارها پیش می‌رود تا مدیرعامل انتخاب شود.