به گزارش پارس به نقل از فارس جعفر کاشانی در خصوص حضورش در دفتر صندوق حمایت از پیشکسوتان و شائبه حضور وی در جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: من در جلسه پرسپولیس شرکت نکردم و در دفتر صندوق حمایت از پیشکسوتان بودم چرا که به دنبال کارهای همایون بهزادی هستیم و کارهای او را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد:‌ بهزادی این روزها تحت نظر پزشک است و وضعیت ریه‌های او خوب نیست. شب گذشته دو ساعت پیش او بودم و دکتر مغز و اعصاب باید روی سر همایون بهزادی سی‌تی‌اسکن انجام دهد چرا که ناگهانی روی زمین می‌افتد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به هر حال باید باور کرد که پیر شده‌ایم و سنی از ما گذشته است و زندگی همیشه به یک شکل نیست اما انسان باید به گونه‌ای زندگی کند که در هر مرحله موفق باشد.

کاشانی درباره حضور عجیب حمیدرضا سیاسی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در دفتر علی‌اکبر طاهری و اینکه او در جلسه با اعضای هیأت مدیره پرسپولیس شرکت کرده یا نه اظهار داشت: من سیاسی را ندیدم ولی نمی‌دانم که چرا به دفتر طاهری آمد اما امیدوارم او هر کاری که انجام می‌دهد موفق باشد. من امروز فقط هادی نوروزی را دیدم که آمده بود قراردادش را تمدید کند و ان‌شاءالله ظرف روزهای آینده هم بازیکنان دیگری هم به تیم خواهند پیوست.

کاشانی درباره تجمع امروز هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه افزود: به هر حال هواداران همیشه موفقیت تیم‌شان را می‌خواهند و باید بدانیم که این هواداران هستند که سرمایه اصلی باشگاه به حساب می روند. شما شب گذشته دیدید که تیم والیبال ایران چطور موفق شد لهستان را شکست دهد و باید بگویم که این هواداران بودند که باعث باخت این تیم قدرتمند شدند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره انتقادهایی که هواداران این تیم به او می‌کردند و معتقد بودند کاشانی یک شخصیت خنثی در هیأت مدیره پرسپولیس به حساب می‌آید، اظهار داشت: من ریش‌سفید هستم و آمده‌ام تا همه را به هم وصل کنم. دیگر از سن و سال من گذشته که بخواهم جار و جنجال کنم و علاقه‌ای هم به این حرف‌ها ندارم. حالا ایرادی هم ندارد که هواداران چه می گویند. به هر حال جایگاه هواداران در همه جای دنیا مشخص است و هر وقت که ما از این دنیا رفتیم آن وقت می‌فهمند ما چقدر زحمت کشیدیم و قدر ما را می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید از تیم بودن دربیاید و تحویل باشگاه شود و برای هر پست پنج بازیکن هم تراز خودش آماده کند اما اینطور نیست و نظام فرهنگی ورزش ما غلط است.

کاشانی خاطرنشان کرد: من 60 هکتار زمین برای پرسپولیس گرفتم و همانطور که باشگاه شاهین را ساختم می‌خواستم برای پرسپولیس هم تشکیلات خوبی درست کنم و حتی پول و نقشه هم برای این مسئله فراهم کردیم و حتی معاون رئیس‌جمهور کلنگ‌ آن را به زمین زد و می‌خواستیم 10 زمین تمرین درست کنیم. من که نمی‌خواهم این امکانات را داخل قبر ببرم. زمانی که کاپیتان پرسپولیس بودم حتی یک ریال هم از این باشگاه پول نگرفتم و الان سی سال است که به این تیم کمک می‌کنم. هیچ وقت از کینه‌توزی خوشم نمی‌آمد چرا که چیزی از آن به دست نمی آید.

کاشانی در پایان درباره حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس تصریح کرد: بازیکن باید افتخار کند که لباس پرسپولیس را بر تن می‌کند. اگر یکی از وزرا از خانه‌اش بیرون بیاید چه کسی او را می‌شناسد اما بازیکن پرسپولیس را همه می‌شناسند و با دست او را نشان می‌دهند. هر چند که این بازیکنان باید الگو باشند اما نیستند.