به گزارش پارس به نقل از کاپ فریدون اصفهانیان در رابطه با معارفه عنایت به عنوان رئیس دپارتمان داوری اظهار داشت: بعد از مشخص شدن رییس دپارتمان، نشستی برای معارفه او خواهیم داشت تا برنامه های آماده سازی داوران را هماهنگ کنیم. 

وی درباره اینکه مسعود عنایت خود زمانی رییس کمیته داوران بوده و حالا قرار است به عنوان رییس دپارتمان با این کمیته همکاری کند، خاطرنشان کرد: مشکلی از این بابت نداریم. ما می خواهیم از تجربیات عنایت استفاده کرده و وضعیت داوری را ارتقا بدهیم. 

اصفهانیان در خصوص اینکه گفته می شود عنایت جزو گزینه های کمیته داوران نبوده و اسدی آنرا انتخاب کرده، تصریح کرد: ما ابتدا میرزا بیگی را معرفی کردیم که به دلایلی مورد تایید قرار نگرفت. بعد از آن اما عنایت جزو گزینه های ما بود و در نهایت هم به عنوان رئیس دپارتمان انتخاب شد. من نه مشکلی با عنایت دارم و نه اسدی. 

رییس کمیته داوران درباره لغو جلسه صبح امروز کمیته داوران بیان داشت: چند نفر از داوران مسافرت هستند و به همین خاطر جلسه را پس از بازگشت آنها برگزار خواهیم کرد.

اصفهانیان تصریح کرد: بعد از برگزاری مراسم معارفه نشستی خواهیم داشت تا برنامه آماده سازی داوران را مشخص کنیم. این برنامه ها همه بعد از ماه مبارک رمضان با برگزاری اردوهای کوتاه مدت دنبال خواهد شد تا همه داوران مان را برای بازی های لیگ پانزدهم آماده کنیم. البته کلاس های تئوری هم داریم تا ضمن آشنایی آنها با قوانین روز دیگر مشکل و اشتباهی برای لیگ بعد نداشته باشیم.