به گزارش پارس به نقل از ایرنا رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره برخی اخبار منتشره مبنی بر تایید نشدن میرزابیگی گزینه پیشنهاد کمیته داوران برای ریاست بر دپارتمان داوری گفت: هنوز نظر دبیرکل فدراسیون فوتبال در این ارتباط به ما ابلاغ نشده است.

فریدون اصفهانیان اظهار کرد: ما گزینه خود را برای ریاست دپارتمان داوری به طور کتبی نوشته و به دبیرکل فدراسیون اعلام کردیم. 

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اضافه کرد: هنوز آقای دبیر کل نظر خود را در این باره به کمیته داوران اعلام نکرده است.

بر اساس این گزارش، عصر امروز برخی رسانه ها از تایید نشدن میرزابیگی گزینه پیشنهادی کمیته داوران برای ریاست دپارتمان داوری خبر دادند و اعلام کردند بر اساس شنیده ها مسعود عنایت گزینه اصلی برای ریاست دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال است و اسدی هم با حضور او ظاهرا موافق است.

عنایت در گذشته ریاست کمیته داوران را برعهده داشت.

30 اردیبهشت ماه امسال بود که فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه ای از استعفای عسگری از ریاست دپارتمان داوری خبر داد و اعلام کرد: با توجه به هماهنگی نبودن کمیته و دپارتمان داوری در یک سال گذشته که موجب اشتباهات در داوری مسابقات شده است، حسین عسگری از سمت خود استعفا داد و رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجام شده از سوی وی در مدت زمان حضورش در دپارتمان داوری، با استعفای حسین عسگری موافقت کرد.