به گزارش پارس به نقل از کاپ حبیب گردانی درباره عقد قرارداد با تیم سپاهان اظهار داشت: من از چند تیم پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم به سپاهان بپیوندم. مدیران باشگاه سپاهان به من اعتماد کردند و امیدوارم جواب اعتمادشان را به خوبی بدهم.

وی درباره اینکه پرسپولیسی ها از او بابت نرفتن به این تیم ناراحت شده اند، بیان داشت: من قولی به پرسپولیسی ها نداده بودم که ناراحت شوند. با آنها صحبت کردم اما شرایط در سپاهان برایم بهتر بود و تصمیم گرفتم به این تیم بروم.

مدافع سابق تراکتورسازی خطاب به هواداران این تیم بیان داشت: من از هواداران تراکتورسازی تشکر می کنم که چند سال مرا مورد حمایت خود قرار دادند اما گلایه ای هم دارم. این هواداران پشت مرا خالی کردند. باشگاه مرا نمی خواست اما من باز هم به خاطر تراکتورسازی صبر کردم و وقتی مطمئن شدم مرا نمی خواهند، رفتم.

گردانی ادامه داد: هواداران تراکتورسازی بعد از عقد قراردادم با سپاهان فحاشی هایی نسبت به من انجام دادند. این هواداران باید از باشگاه ناراحت باشند، نه من که 3 سال با جان و دل برای تیم بازی کردم و هیچ چشمداشتی هم نداشتم. من نمی دانم وقتی باشگاه مرا نمی خواهد، باید چه می کردم؟ با تونی حرف زدم، او هم گفت در سیستم من جایی نداری. چه باید می کردم؟ آیا نباید به تیم دیگری می رفتم؟ من خانواده دارم و باید به آنها هم احترام بگذارم؟ اگر می نشستم خانواده ام، پس فردا که دخترم بزرگ می شود، باید چه جوابش را می دادم.

وی افزود: متاسفانه برخی آقایان از تهران پا شده و به تبریز آمده اند و دارند در تراکتورسازی بزرگی می کنند. هواداران بدانند که آقایان می خواستند به من زور بگویند و به همین خاطر جدا شدم.  با 4 تا دفاع چپ مذاکره کرده بودندو می گفتند اگر نشد گردانی می ماند. مگر من بچه 12 ساله ام که اینطور رفتار می کنند؟ هرکس می خواست مدیرعامل را ببیند باید 6 ساعت جلوی در اتاق باشگاه می نشست تا اقا جوابش را بدهد! به من انگ تبانی زدند اما همه چیز را به خاطر هواداران تحمل کردم. نمی فهمم هوادار برای چه باید از من ناراحت باشد؟ من که مشکلی نداشتم.

مدافع جدید سپاهان در ادامه عنوان کرد: دیگر به این مسائل فکر نمی کنم. به سپاهان تعهد داده ام و تمام فکر و ذکرم این تیم است. می خواهم روزهای خوبی را با سپاهان سپری کنم.

گردانی در پایان درباره رقابت با احسان حاج صفی در سپاهان افزود: احسان رفیقم است. او بازیکن باتجربه ای است و قطعا رقابت خوبی خواهیم داشت. انشاءالله بتوانیم چپ سپاهان را بیمه کنیم.