به گزارش پارس به نقل ازسایت باشگاه سپاهان، حسین آماتو سرمربی مراکشی السد قطر در نشست خبری قبل از دیدار تیم های سپاهان ایران و السد قطر اظهار داشت: در دیدار با سپاهان با توجه به اینکه میزبان هستیم و از شرایط میزبانی سود می بریم به دنبال کسب ۳ امتیاز این دیدار هستیم و به پیروزی فکر می کنیم اما نباید فراموش کنیم که حریف مان تیم فوق العاده خطرناکی محسوب می شود. وی افزود: سپاهان سابقه طولانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و در سال های اخیر از قهرمانان ایران بوده و قطعا این تیم با این سابقه و تجربه که از بازیکنان با کیفیتی هم سود می برد، حریفی کاملا قدرتمند و خطرناک برای ما خواهد بود.

آماتو تصریح کرد: در گروه سختی قرار داریم اما امیدورایم با توجه به پتانسیلی که السد دارد در این رقابت ها باز هم موفق ظاهر شویم و از همین دیدار اول هم بتوانیم موفقیت های مان را آغاز کنیم.

در این نشست مصعد علی کاپیتان دوم تیم فوتبال السد نیز گفت: گروه ما با وجود تیم های سپاهان ایران، الهلال عربستان و الاهلی امارات که همگی از تیم های قدرتمند کشورهای خود و از تیم های مدعی آسیایی هستند، سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است و قطعا برای صعود کار بسیار دشواری در پیش داریم.

وی ادامه داد: دیدار فردا با سپاهان ایران نیز از دیدارهای سختی است که در پیش داریم اما با توجه با شرایط میزبانی و تدابیری که کادر فنی برای این بازی در نظر گرفته به دنبال پیروزی و کسب ۳ امتیاز هستیم.