به گزارش پارس به نقل از تسنیم تیم فوتبال چلسی به طور رسمی با ناتان، هافبک برزیلی جوان تیم فوتبال اتلتیکو پارانائنزه قراردادی به ارزش 4.5 میلیون پوند امضا کرد.

این خبر را ناتان 19 ساله در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد و با انتشار عکسی از خود در زمین تمرینی کوبهام لندن، اولین حضورش را در میان آبی‌های لندن تجربه کرد.

او زیر عکس خود پیام گذاشته است: رؤیایی که به حقیقت مبدل شد. اول از همه می‌خواهم خدا را به خاطر اینکه همیشه مسیر حرکتم را برای من روشن کرد تشکر کنم و بعد از پدرم که همیشه استعداد مرا باور داشت و یک جنگجوی واقعی بود که به من برای رسیدن به اهدافم کمک کرد. در نهایت از خانواده و دوستانم که همیشه حامی‌‌ام بودند تشکر می‌کنم. همچنین از باشگاه اتلتیکو پارانائنزه که بخشی از این سفر را در کنارش گذراندم و 6 سال از دوران بازیگری‌ام را در آنجا سپری کردم، قدردانی می‌کنم. از چلسی به خاطر اعتمادش تشکر می‌کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به چلسی کمک کنم تا به اهداف جدیدی دست پیدا کند. ما آبی هستیم.

ناتان که بسیاری از او به عنوان ستاره بزرگ نسل جدید فوتبال آمریکای جنوبی یاد می‌کنند به جز چلسی مشتری دیگری همچون منچسترسیتی داشت. او دو سال پیش در رقابت‌های جام جهانی زیر 17 سال توجه باشگاه‌های اروپایی را جلب کرد. ناتان به تیمی پیوسته که چند هموطن او، ویلیان، رامیرز، فیلیپه لوئیس و اسکار در آن حضور دارد.

قابلیت بازی به عنوان مهاجم دوم، جزو ویژگی‌های بازی ناتان است که احتمال حضور او در ترکیب اصلی چلسی در فصل آینده را افزایش می‌دهد.