رویداد One More Thing اپل در روز سه شنبه، ۱۰ نوامبر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

اپل در رویداد ماه سپتامبر اپل واچ و آیپد را معرفی کرد، در رویداد ماه اکتبر تمرکز این شرکت روی معرفی آیفون و هوم پاد بود و رویداد جدید این شرکت قرار است معرفی اولین رایانه ‌های مبتنی بر Arm اپل باشد که آغاز جدایی این شرکت از همپای دیرینه خود یعنی اینتل است.

ظاهرا اپل قصد دارد در این رویداد بیش از یک رایانه را معرفی کند. گفته می‌شود که اپل در حال افزایش تولید مک بوک ایر ۱۳ اینچی، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچی است و روز سه شنبه حداقل دو لپ تاپ ۱۳ اینچی را به نمایش می‌گذارد.

شایعات ، اخبار و اطلاعیه ها در رویداد 'One More Thing' اپل

برای اولین بار لپ تاپ سیلیکون طراحی شده توسط اپل در Macs بدون استفاده از تراشه‌های امنیتی T2 نمایش داده می‌شود. اپل گفته با استفاده از قابلیت Rosetta 2 در پردازنده‌های ARM مصرف باتری به حداقل می‌رسد؛ دقیقا برخلاف پردازنده‌های اینتل که مصرف بالایی داشتند و برای کار کردن لپ تاپ باید دستگاه به کابل برق متصل بود.
 
شایعات ، اخبار و اطلاعیه ها در رویداد 'One More Thing' اپل
تاریخ انتشار Big Sur (macOS 11.0) نیز در این رویداد اعلام می‌شود. این سیستم عامل با یک طراحی بصری جدید وارد خواهد شد که عناصر زیادی را از iOS 14 و بسیاری از ویژگی‌ها مانند برنامه‌های iMessage و Maps به روز شده، ابزارک‌ها و رابط مرکز کنترل را ندارد. همچنین این احتمال وجود دارد که محصولات دیگری نیز عرضه شوند - از AirTags گرفته تا نسخه به روز شده Apple TV 4K.