به گزارش پارس نیوز، 

نرم افزار Dual Browser Paid

دانلود نرم افزار مرورگر یاد شده یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن هم باعث شده این نرم افزار بسیار مورد توجه کاربرانی که قصد دارد صفحه های زیادی را همزمان داشته باشند قرار گرفته است. این نرم افزار که توسط استودیوی چینی Han Chang Lin توسعه پیدا کرده و در استور رسمی گوگل قرار گرفته است این روز ها موفقیت های خوبی را به دست آورده است.

همانطور که بیان شد یکی از برترین قابلیت های این اپلیکیشن نسبت به دیگر برنامه های مشابه پشتیبانی از دو پنجره ی مستقل در یک صفحه است  که باعث می شود به سرعت به تمامی وب سایت های مورد علاقه ی خود دسترسی داشته باشید و محتویات هر کدام را به صورت کاملا جداگانه مرور نمایید. تمامی اطلاعات نمایش داده شده در هر صفحه هیچ گونه اختلالی با محتویات دیگر صفحات به وجود نیاورده، به گونه ای که حتی می توان در هر صفحه دو ویدئوی تحت وب را به صورت کاملا جداگانه اجرا نمود.

لینک دانلود نرم افزار مرورگر Dual Browser Paid از استور رسمی گوگل

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

شبیه سازی همزمان دو مرورگر در یک صفحه

دسترسی به گزینه صفحات قبل و بعد

به اشتراک گذاری آسان صفحات تنها با لمس یک گزینه

پشتیبانی از حالت گسترده برای هر دو پنجره

نرم افزار Brave Browser: Fast AdBlocker

این نرم افزار توسط شرکت معروف Brave Software توسعه پیدا کرده و در استور گوگل قرار گرفته است. این نرم افزار قدرتمند دو ویژگی بسیار مهم دارد اولین موضوع مرورگر ضد تبلیغ است که کاربران به این ویژگی بسیار علاقه مند هستند و باعث می شود سرعت بسیار بالایی را تجربه کنند از سمت دیگر این نرم افزار امنیت بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند و کاربران از این جهت نیز بسیار آسوده خواهد بود.

لینک دانلود نرم افزار مرورگر Brave Browser: Fast AdBlocker   از استور رسمی گوگل

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

سرعت بالای در جست و جوی صفحات وب

مسدود سازی انواع تبلیغات از جمله صفحات پاپ آپ

مصرف بسیار پایین باتری نسبت به دیگر مرورگر های اینترنتی

بهینه سازی داده های مصرفی و صرفه جویی در حجم اینترنت