به گزارش پارس نیوز، 

هواوی به تازگی اعلام کرده که از گوشی هوشمند Nova 3 در تاریخ 18 جولای به صورت رسمی رونمایی می کند (گوشی هواوی نوا 3 در تاریخ 27 تیر به صورت رسمی معرفی می شود). این دستگاه در گذشته در TENAA حضور پیدا کرده و مشخصات فنی به همراه تصاویر آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

به تازگی تیزر گوشی هواوی نوا 3 در حساب رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که بر اساس آن، محصول آینده هواوی به دوربین اصلی و سلفی دوگانه مجهر می شود. این گوشی هوشمند مانند پرچمداران اخیر این کمپانی دارای برش نمایشگر است.

این کمپانی چینی در گذشته از اسمارت فون نوا 3e رونمایی کرده بود. این دستگاه دارای بریدگی صفحه نمایش است. برش نمایشگر هواوی نوا 3 میزبان اسپیکر مکالمه، چندین سنسور و دوربین سلفی دوگانه است.

این دستگاه از طراحی تمام صفحه بهره می برد؛ بنابراین در اطراف نمایشگر آن حاشیه های کمی وجود دارد. در بخش پشتی این گوشی هوشمند شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه هستیم. این اسمارت حداقل در دو رنگ آبی و طلایی در دسترس خریداران قرار می گیرد.

در این تیزر سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی قرار دارد و همچنین به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی اشاره شده است. بر اساس TENAA محصول آینده هواوی به دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 24 و 2 مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 24 مگاپیکسلی مجهز می شود.

از مشخصات این گوشی هوشمند می توان  به پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و 6 گیگابایت رم اشاره کرد. این دستگاه دارای نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است.

انتظار می رود این اسمارت فون در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار بگیرد. سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و باتری 3650 میلی آمپر ساعتی سایر مشخصات آن را تشکیل می دهند.