به گزارش پارس نیوز، 

گوشی هوشمند ویوو X23 دارای حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.41 اینچی دارد و باید شاهد پنل گران قیمت صفحه نمایش سوپر آمولد برای این گوشی هوشمند باشیم. ویوو رزولوشن 1080 در 2340 را برای این موبایل انتخاب کرده و با این تفاسیر باید گوشی هوشمند ویوو X23 را یکی از برترین صفحه نمایش گوشی های موبایل کمپانی چینی ویوو بدانیم. با این وجود صفحه نمایش این گوشی هوشمند بدون حاشیه است و تنها شاهد ناچ در بالای صفحه نمایش هستیم.

گوشی هوشمند ویوو X23 دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است که با ترکیب سنسور اینفرارد با این لنز قابلیت تشخصیص چهره برای کاربران فراهم شده است.

کمپانی چینی ویوو گوشی موبایل خود را با دو دوربین اصلی روانه بازار فروش می شود. لنز 12 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی و گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 در اختیار کاربران قرار می گیرد و لنز 13 مگاپیکسلی نیز به عنوان لنز دوم به عنوان لنز فوق عریض برای کاربران آماده شده است. این لنز دارای گشودگی دریچه دیافراگم دو است. کمپانی چینی ویوو در بخش دوربین سلفی عملکرد بسیار خوبی داشته و با ارائه یک لنز 12 مگاپیکسلی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند و استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی در بخش عکاسی ویژگی های بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند.

کمپانی چینی ویوو پردازنده اسنپدراگون 670 را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته و این پردازنده هشت هسته ای دارای رم نرم افزاری هشت گیگابایتی است. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 128 گیگابایتی ساخته شده و حضور یک باتری 3400 میلی آمپری با قابلیت پشتیبانی از یک شارژ سریع قدرتمند شرایط بسیار خوبی را برای علاقه مندان این برند فراهم می کند. کمپانی چینی ویوو برای گوشی X23 از رابط کاربری انحصاری Funtouch OS 4.5 استفاده کرده و این گوشی هوشمند با اندروید 8.1 روانه بازار فروش می شود.

قیمت گوشی هوشمند ویوو X23  چقدر است؟

این گوشی هوشمند در رنگ های بنفش، قرمزیا آبی روانه بازار فروش می شود و ویوو قیمت 440 یورو را برای این موبایل قدرتمند در نظر گرفته است و طبق اعلام رسمی این کمپانی باید شاهد فروش این گوشی هوشمند از تاریخ 14 سپتامبر در فروشگاه ها و عوامل فروش برند ویوو باشیم.