به گزارش پارس نیوز، 

نکته قابل توجه در این خبر پیش فروش این گوشی هوشمند در کشور لهستان است، البته این میان رده در لهستان رونمایی نمی شود اما نسخه قبلی این میان رده چهار دوربینه پرفروش ترین گوشی هوشمند لهستان نام گرفت و به همین دلیل هوآوی اولین فروش خود را قصد دارد در این کشور اروپایی انجام دهد. قیمت گوشی هوشمند Mate 20 Lite برای پیش فروش ۳۷۴ یورو در نظر گرفته شده است و علاقه مندان این گوشی هوشمند می توانند موبایل مورد نظر خود را از میان رنگ های آبی، مشکی و طلایی انتخاب کنند.

گوشی هوشمند Mate 20 Lite چه ویژگی های خواهد داشت؟

صفحه نمایش  این گوشی هوشمند ۶.۳ اینچی است که از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد. هوآوی در این گوشی هوشمند از IPS LCD استفاده کرده و حسگر اثر انگشت نیز مانند نسخه های قبلی در قاب پشتی این گوشی هوشمند جای گرفته است.

گوشی هوشمند Mate 20 Lite دارای دو دوربین اصلی است که مشابه رویه سال های اخیر هوآوی، یک لنز برای عکاسی و دیگری برای افزایش قابلیت های عکاسی به کار گرفته شده است. این دو لنز به ترتیب ۲۴ و دو مگاپیکسل خواهند بود.

لازم به ذکر است نسخه قبلی این سری گوشی هوشمند دارای دو لنز ۱۶ و دو مگاپیکسلی بوده است. این دوربین عکاسی دارای تکنولوژی های جدید HDR و عکس برداری بوکه است.

دوربین این میان رده مانند تمام میان رده های نسل جدید هوآوی از قابلیت هوش مصنوعی در دوربین عکاسی بهره می برد. دوربین عکاسی این گوشی موبایل می تواند رنگ ها و تصاویر را بهتر تشخیص دهد.

اما مهم تر از همه اینکه این بار هوآوی دست به کاری بزرگ زده  و قصد دارد از رم نرم افزاری شش گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده کند. البته طبق شایعات اخیر، هوآوی میان رده خود را در دو نسخه با رم های نرم افزاری چهار و شش گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد و کاربران به راحتی می توانند نیاز های خود را هنگام خرید در نظر بگیرند.

همچنین بر طبق اخبار موجود گوشی هوشمند Mate 20 Lite دارای باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری است که برای کاربران یک خبر بسیار خوب محسوب می شود.