به گزارش پارس نیوز، 

در سیستم امنیتی یک خانه، وجود درب ضد سرقت و پنجره های امن مهم است. هرسال بیش از دو میلیون نفر در خصوص  سرقت های خانه گزارش می دهند، نزدیک به ۶۶ درصد این خانه ها به صورت مسکونی طراحی شده اند.

درب های  ضد سرقت ، پنجره ها ، کابینت های کشویی و … می تواند با استفاده از یک سنسور درب و پنجره محافظت شود. سنسورهای سیمی گران تر هستند، اما سنسورهای بیسیم به آسانی حرکت می کنند. آنها به راحتی در خانه ای که در حال ساخت یا خانه ای که به اتمام رسیده است نصب می شوند.

درب و پنجره های ضد سرقت با یک سنسور و آهنربا کار می کند. سنسور در پنجره یا قاب درب نصب شده و آهنربا به پنجره یا درب خود متصل می شود.

هنگامی که هشدار تست می شود، یک مدار ساده به یک جریان مغناطیسی متصل می شود و جریان متلاشی می شود، یک پیام به زنگ هشدار می دهد. بسته شدن درب یا پنجره، جریان را مختل می کند، زنگ صدا می شود و صاحب خانه از راه دور از طریق سیستم یا با سرویس نظارت تماس می گیرد.

پیشگیری از سرقت با تکنولوژی روز دنیا

استفاده از سنسورهای درب و پنجره در سیستم امنیتی خانه شما کارکرد مناسبی دارد. یک دلیل مهم برای این موضوع  وجود دارد. درواقع  این ویژگی محبوب ترین موضوع در تامین امنیت خانه است.به عبارت دیگر این نخستین گام در جهت جلوگیری از نفوذ سارقان در خانه است. اما، خانواده ها باید نیازهای منحصر به فرد خود را برای اطمینان از حفاظت مطلوب از سنسورهای درب و پنجره خود مشخص کنند.

برترین توصیه های هوشمند برای حفاظت از خانه

_اگر قصد دارید  پنجره ای را باز کنید، ابتدا مطمئن شوید که سنسورهای پنجره ای مجزا را انتخاب می کنید

_برای درک اینکه چگونه یک درب امنیتی می تواند از شما محافظت کند، باید بدانید که چگونه یک جنایتکار سعی می کند تا از خود دفاع کند

_گفته می شود که هر قفلی می تواند برداشته شود. در حالی که این درست است که با تجهیزات تخصصی و زمان بی نهایت، هیچ قفلی غیر قابل نفوذ نیست، فقط ممکن است قفل شما، برای سرقت معمولی انتخاب نشود.