به گزارش پارس نیوز، 

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم و زمانی را برای دورهمی‌هایی بگذاریم که در طول هفته از آن‌ها غافل شدیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی زیر به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را از روزمرگی‌ها دور کند.

پیشنهاد سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی روز‌های ابتدایی اکران عمومی خود را سپری می‌کند. فرصت مناسبی است تا تعطیلات آخر هفته را به همراه خانواده و دوستان خود به تماشای آن برویم.

امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد.

این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و حسادت را درونش بیش از پیش شعله ور می‌کند.

پیشنهاد تئاتر آخر هفته

نمایش «تئاتر بد» از روز یکشنبه ٤ شهریور، ساعت ١٨ در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش، امیر باباشهابى، شهروز دل افکار، حسین برفى نژاد، محمد عبدالوند، سعید اویسى و مهدى کوشکى هستند.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «هکر» به کارگردانی آکان ساتایف، جمعه ۲ شهریور ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کالان مک اولیف و لوریان نیکلسون خواهید دید: پسر جوانی به نام الکس به همراه پدر و مادرش از اوکراین برای یک زندگی بهتر به کانادا مهاجرت می‌کنند. اما با گذشت زمان نه تنها شرایط اقتصادی آن‌ها بهتر نمی‌شود بلکه پدر شغلی پیدا نمی‌کند و مادر هم که در یک بانک مشغول به کار بوده اخراج می‌شود. خانه آن‌ها در گرو بانک است و آن‌ها نمی‌توانند اقساط عقب افتاده را بدهند و بانک می‌خواهد خانه را مصادره کند. الکس مجبور می‌شود پس انداز خود را که برای تحصیل در دانشگاه جمع کرده به مادرش بدهد تا شاید بتوانند برخی از اقساط را پرداخت کنند. الکس که سال‌ها برای دانشگاه پول جمع کرده حالا هیچی ندارد و باید از اول شروع کند. در همین حین الکس با سایت و یک گروه خرابکار اینترنتی به نام وب تاریک به ریاست مرد ناشناسی به نام زد آشنا می‌شود که به دنبال ضربه زدن به سیستم‌های مالی و بانکی هستند که ...

انتهای پیام /