به گزارش پارس نیوز، فیلم سینمایی «زندانی‌ها» داستان دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان نامه‌اش روی زندانی‌هایِ زندانِ قصر تحقیق کند. ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد. تصویربرداری این فیلم از تیرماه کلید خورده است.

ده‌نمکی «زندانی‌ها» را به فجر نمی برد/جوان ترها فرصت حضور پیدا کنند.

فیلمنامه این اثر توسط «ده‌نمکی» و تعدادی از فیلم‌نامه نویسان جوان نگاشته شده است و کارگردانی و تهیه کنندگی آن به عهده خود «ده‌نمکی» است.

ده‌نمکی «زندانی‌ها» را به فجر نمی برد/جوان ترها فرصت حضور پیدا کنند.

ده‌نمکی درباره دلایل عدم ارائه فیلم زندانی‌ها نوشته است: بعضی کار‌ها و فیلم‌ها از جنس رقابت نیستند و در فضای رقابتی حرف اصلی آن‌ها گم می‌شود. حرف از معنویت و مفاهیم اخلاقی و عرفانی و فیلم‌هایی از جنس رسوایی ۱ و۲ و حالا هم زندانی‌ها از این گونه‌اند. وقتی فیلمی جلوتر زمان خودش باشد در چنین فضا‌های رقابتی دیده نمی‌شوند، حتی اگر قابلیت‌های منحصر به فردی داشته باشند. مثل سکانس‌های زلزله «رسوایی۲» که حالا تیم سازنده این تروکاژ‌ها برای شرکت‌های معتبر خارجی کار می‌کنند و در جشنواره خودمان تعمداً دیده نمی‌شوند.

کارگردان «زندانی‌ها» تصریح کرده است: جنس حرف‌های این فیلم علی رغم تکرار تروکاژ‌های منحصر به فرد و بازی‌های خوب همکارانم، از آن جنس حرف‌هایی است که مخاطب عام بدون پیش‌داوری باید ببیند و تلاش ما بر این است که در اولین فرصت فیلم راهی اکران شود و در غیاب زندانی‌ها، جوان‌تر‌های سینما فرصت حضور در بخش رقابتی جشنواره فجر را داشته باشند

ده‌نمکی در خاتمه آورده است: این عدم حضور به معنی گلگی از کسی نیست، فقط یک گام عملی است برای اکران فیلم برای عموم مردم.

ده‌نمکی «زندانی‌ها» را به فجر نمی برد/جوان ترها فرصت حضور پیدا کنند.