به گزارش پارس نیوز، نادر مقدس کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگاران،درباره جدیدترین و اولین تجربه خود در صحنه تئاتراظهار کرد: برای اولین بار تهیه‌کنندگی نمایشی با عنوان «شکلک» را به کارگردانی افسانه منادی و نویسندگی نغمه ثمینی بر عهده دارم.

وی درخصوص بازیگران این نمایش عنوان کرد: بیشتر سعی کردیم از بازیگران بومی استان مازندران در این نمایش استفاده کنیم و دوستانی چون ساجده نجاریان، محمد حسینی، نگین متولی و بردیا حمیدزاده از بازیگران گروه ما هستند.

کارگردان فیلم سینمایی «دشت ارغوانی» افزود: این نمایش از چهارم دی ماه در پلاتو تجربه کارگاه تجربی هنر بابل مازندران روی صحنه رفته است و تا یک‌ماه نیز ادامه خواهد داشت. البته احتمال دارد در تهران هم اجرا داشته باشیم.

مقدس درباره روایت داستانی نمایش «شکلک» تصریح کرد: موضوع این نمایش تاریخی و خاص است و برگرفته از یکی از نمایشنامه‌های خوب نغمه ثمینی است که حدود هفت ماه در پلاتو شهر مازندران تمرین داشتیم.

این کارگردان عنوان کرد: فاطمه شافعیان به عنوان دستیار کارگردان، مریم سجادیان طراح پوستر، نوژان مقدس ساخت تیزر و طراحی صحنه و ... با ما نیز در این نمایش همکاری دارند.

مقدس با اشاره به فعالیت‌های پیشین خود در حوزه تئاتر بیان کرد: تمامی سال‌های نوجوانی و جوانی در کانون پرورش کودکان و نوجوانان تهران تئاتر کار می‌کردم و می‌نوشتم. بعد از انقلاب و سال ۵۸ در نمایش «مسلخ» به کارگردانی فرهاد مجدآبادی به عنوان بازیگر در تالار رودکی روی صحنه رفتم و همان سال‌ها در اداره تئاتر هم با او همکاری می‌کردم، اما سال‌ها بعد در حوزه سینما مشغول شدم و فرصتی برای ادامه کار در تئاتر پیدا نکردم. البته همچنان تئاتر برای من جذابیت دارد و امیدوارم بتوانم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشم.