به گزارش پارس نیوز، 

رئیس رسانه ملی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بر ضرورت توجه کمیته امداد به موضوع اشتغال و کارآفرینی در کشور تاکید و تصریح کرد: سازمان صداوسیما با تمام توان در مسیر سخت خدمت رسانی به قشر محروم و مستضعف در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهد بود.

دکتر علی عسکری در این نشست روحیه کار خیر و انفاق را برخاسته از ایمان و اعتقاد واقعی به خداوند متعال توصیف کرد و افزود: ما به عنوان رسانه ملی باید تلاش کنیم تا این روحیه در جامعه بیش از پیش گسترش یابد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به کار‌های جدید صورت گرفته در کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: الحمدلله در این سالیان اخیر کمیته امداد توانسته است اعتبار ویژه‌ای نسبت به گذشته میان مردم کسب کند و این یک موفقیت بزرگ برای کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: اعتبار این کمیته و اعتمادی که مردم به رسانه ملی دارند، می‌تواند برای هم افزایی در زمینه تشویق مردم به انفاق کمک کند.

رئیس رسانه ملی تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایجاد اشتغال را قابل تقدیر دانست و افزود: هر چقدر در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی کار شود، نتایج بسیار مفیدتری را برای جامعه شاهد خواهیم بود و ما در این مسیر یار و یاور کمیته امام خمینی (ره) و با تمام توان کنار شما خواهیم بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در سخنانی با قدردانی از همکاری نزدیک رسانه ملی با این نهاد گفت: در این همکاری نزدیک ما به عنوان کمیته امداد هیچ بهانه‌ای نداریم؛ چون سازمان صداوسیما به معنای واقعی مسیر‌ها را برای خدمت ما به مردم هموار کرده است.

پرویز فتاح به تلاش‌هایی که برای امداد به قشر محروم جامعه شده اشاره و تصریح کرد: وضع اقتصادی کنونی، کار ما را در خدمت به این قشر بزرگوار بسیار سخت کرده است، اما ما با تمام توان و با همکاری دیگر مسئولان همچنان تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمت را به آنان ارائه کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال حاضر دشمن تمرکز ویژه‌ای برقشر محروم و ضعیف جامعه برای ایجاد نارضایتی دارد، افزود: در این عرصه سخت اقتصادی کار ما به عنوان نهاد حمایتی دقیقاً مقابله با دشمن است و برای همین با هجمه‌های مختلف دشمن مواجهیم.

وی به بیان امام خمینی (ره) درخصوص قشر ضعیف و مستضعف جامعه اشاره و تاکید کرد: همان‌طور که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند: این قشر ضعیف ولی‌نعمتان ما مسئولان هستند و هر چقدر که به آن‌ها خدمت کنیم کم است.

پرویز فتاح با تاکید بر این که صبر و استقامت مردم ایران در دنیا مثال‌زدنی و غیرقابل توصیف است، افزود: در این شش ماه سخت به فضل خداوند متعال کمک‌های مردم به کمیته امداد امام خمینی (ره) ۵۰ درصد افزایش یافته است و این حکایت از تیزبینی و هوشیاری ملت فهیم ایران اسلامی دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های رسانه ملی در ترغیب مردم برای کمک به قشر محروم جامعه را غیرقابل انکار و بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: اول سال ۹۶ میزان کمک به طرح اکرام امداد ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است، اما با کمک شما برادران صداوسیما امسال این رقم به بالای ۶۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید و قطعاً به عنوان رسانه ملی ثواب این کار بزرگ را خواهد برد.

سید پرویز فتاح شیوه همکاری سازمان صداوسیما با کمیته امداد امام خمینی (ره) را شیوه‌ای موفق و تاثیرگذار دانست و گفت: امیدوارم این همکاری موثر روز به روز گسترش یابد و بتوانیم با کار‌هایی موفق و نمایش خدمات صورت گرفته روح امید و روحیه کار خیر را در جامعه تقویت کنیم.

انتهای پیام/