به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا درویش نژاد عصر چهارشنبه در نخستین نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران استان همدان اظهار داشت: با کسانی که در مورد کنسرت موسیقی مشکل و یا شبهه ای دارند مذاکره کرده و آنها را متقاعد می کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای آسان سازی و شتاب گرفتن روند اعطای مجوز اجرای کنسرت موسیقی در همدان، اختیارات استانی به شهرستان ها تفویض شده است.

درویش نژاد به نبود شرکت های تخصصی اجرای کنسرت موسیقی در همدان اشاره کرد و افزود: شرکت هایی باید در این رابطه ثبت شوند.

درویش نژاد درباره کمبود سالن های استاندارد موسیقی در همدان نیز گفت: این استان از زیرساخت های خوبی برخوردار بوده و رفع نواقص موجود در دستور کار قرار گرفته است.

وی مردم محوری را اساس فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان معرفی کرد و افزود: مردم این استان باید در تمام رویدادهای هنری و فرهنگی سهیم شده و تصدی گری دولتی کاسته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: در این راستا باید به انجمن های صنفی و تشکل های ادبی و هنری توجه کرده و اعتماد سازی انجام شود.

درویش نژاد به حفظ کرامت خبرنگاران و حمایت حقوقی از مطبوعات و رسانه ها نیز پرداخت و اظهار داشت: تصمیم داریم دغدغه های معیشتی و صنفی خبرنگاران همدان همچون مسکن و بیمه را با حمایت دیگر مسئولان مرتفع کرده و فضایی آرام و امن برای فعالیت این قشر اثرگذار فراهم کنیم.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد کمبود و افزایش قیمت کاغذ گفت: تهیه کاغذ درد مشترک مطبوعات کشور است و نیاز به پیگیری در هیات دولت دارد و ما نیز مشکلات نشریات محلی و سراسری را پیگیری و انعکاس می دهیم.

درویش نژاد جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را برند همدان دانست و افزود: نمایش های قوی و پرمحتوا باید تولید شود و تئاتر بیش از گذشته در سبد خانوار همدانی جای بگیرد.

انتهای پپام/