به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ریان رینولدز بازیگر فیلم پر حاشیه «ددپول» اعلام کرد کار بر روی فیلمنامه قسمت دوم این اثر آغاز شده است. او گفته با توجه به فروش خوب این اثر در باکس آفیس، کمپانی فاکس به شدت خواهان ساخت قسمت دوم است و به دستور این استودیو کار بر روی فیلمنامه قسمت دوم هم آغاز شده است.

او در مورد اتفاقاتی هم که در «ددپول» نیفتاد صحبت هایی کرده است. رینولدز می گوید در ابتدا نسخه ای از فیلمنامه قرار بود ساخته شود که در آن هیو جکمن هم در نقش وولورین حضور داشت و قرار بود چهره های مختلفی حضور های تک جلوه داشته باشند. اما این نسخه باعث به هم ریختگی در کار استودیو می شد و آنها در زحمتی چند برابر گرفتار می‌شدند به همین جهت با تغییراتی، این حضور های تک جلوه و هیو جکمن حذف شدند.

جدیدترین فیلم ابرقهرمانی کمپانی مارول که با همکاری فاکس قرن بیستم ساخته شده است از هفته پیش در سینماهای جهان اکران شده. «ددپول» که روی پرده رفتنش هم با حواشی زیادی همراه بود در آخر هفته ای که گذشت موفق شد 150 میلیون دلار فروش داشته باشد و عنوان پر فروش ترین فیلم سال 2016 را به خودش اختصاص دهد. پیش از این هم در خبرها داشتیم که اکران «ددپول» به خاطر محتویات نا مناسب اخلاقی، برخورداری از صحنه های خشن و البته به کار بردن واژه های نا مناسب در برخی از کشورهای دنیا با مشکل و محدودیت مواجه شده است. کشور های چین و ازبکستان اعلام کرده اند، فیلم جدید ابرقهرمانی کمپانی مارول را اصلا اکران نخواهند کرد. در هندوستان هم قرار است این فیلم با تدوین مجدد و سانسور برخی صحنه ها اکران شود.