باشگاه خبرنگاران جوان؛مصطفی محدثی خراسانی، شاعر با تأکید بر اینکه حتی اگر فضای «شهر آفتاب» به شکل صددرصد هم برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده نباشد، بهتر از فضای محدود مصلای امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: فضای باز مجموعه «شهر آفتاب» که در محدوده خارج از شهر تهران واقع شده، بهترین فضا برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مزایا و معایب روی آوردن شاعران به شبکه‌های مجازی و انتشار آثارشان در این فضا، گفت: در واقع استفاده از رسانه‌ها و هر ابزاری برای اطلاع‌رسانی به خودی خود ارزشمند است؛ ولی اینکه همه هم‌ّ و غم شاعران جوان ما درگیری با فضای مجازی و شبکه‌های آن باشد، خوب نیست.
 
این شاعر افزود: درگیری بیش از اندازه شاعران با فضای مجازی و حضور خارج از چهارچوب متعارف آن‌ها در این فضا وقت‌گیر و غفلت‌زاست.
 
محدثی خراسانی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرایش شعر، نیازمند سیر و سلوک شاعران و خلوت سراینده است؛ اگر قرار باشد که شاعری همه وقتش را صرف حضور در فضای مجازی بکند و از سیر و سلوک شاعرانه‌اش غافل شود، دیگر رهاوردی برای مخاطبش نخواهد داشت.