به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، اهمیت مرحله نهایی رقابتهای جایزه بزرگ در مکزیک به اندازه‌ای بود که کیومرث هاشمی رئیس کمیته المپیک به همراه اصغر رحیمی ناظر این کمیته در تکواندو که مسئولیت ستاد بازی‌های المپیک را نیز برعهده دارد و همچنین هادی ساعی قهرمان صاحب تکواندو کشورمان راهی مکزیک شده و این مسابقات را از نزدیک تماشا کند. 

هاشمی، رحیمی و ساعی به همراه سیدمحمد پولادگر در روز نخست از این رقابتها با حضور در سالن برگزاری، شاهد تلاش تکواندوکاران کشورمان بودند. در این بین ساعی که سابقه حضور در سه دوره از بازی‌های المپیک و کسب دو مدال طلا و یک برنز را در کارنامه دارد، در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و چگونگی ثبت امتیازات اطلاعاتی را در اختیار هاشمی قرار می‌داد. 

کادرفنی تیم ملی تکواندو کشورمان که در طول دو سال گذشته با برنامه‌ریزی دقیق تیمی متحول شده را برای المپیک ۲۰۱۶ آماده کرده‌اند. بیژن مقانلو و مهدی بی‌باک با دقت مبارزات را دنبال کرده و رقبای تکواندوکاران کشورمان را آنالیز می‌کنند.

سجاد مردانی عصر امروز در وزن ۸۰+ کیلوگرم برای قطعی کردن حضور خود در المپیک به دیدار رقبای خود می‌رود. هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکار المپیکی ایران به همراه مهدی بی‌باک در کنار او هستند تا به وی روحیه داده و او را برای کسب پیروزی برابر حریفان و در تهایت کسب سهمیه المپیک آماده کنند. 
اعضای تیم ملی تکواندو که از دور آینده باید در جام جهانی به مصاف رقبای خود بروند با حضور در سالن مسابقات به تشویق ححی‌زواره و آشورزاده پرداختند. 

رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو با حضور ۶۴ تکواندوکار برتر جهان به میزبانی مکزیک جریان دارد.